شمال ایران با طبیعت بکر، دریا، جنگل‌های سرسبز و آب‌وهوای دل‌پذیر، یکی از مقاصد محبوب گردشگران داخلی و خارجی است. این منطقه با داشتن انواع هتل متعدد و لوکس، هرسال، میزبان هزاران مسافر است که به‌دنبال اقامتی خاطره‌انگیز و راحت هستند.

برخی از مکان‌های اقامتی به‌دلیل امکانات رفاهی مدرن، مناظر زیبا و خدمات باکیفیت، به پرفروش‌ترین اقامتگاه‌های شمال تبدیل شده‌اند. در این مقاله به معرفی این این اقامتگاه‌ها خواهیم پرداخت و دلیل محبوبیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای ایجاد خاطراتی به‌یادماندنی تجربه کنید.

لیستی از بهترین و پرفروش‌ترین هتل های شمال کشور

اقامتگاه‌های هتلی باکیفیت، با ارائه خدمات مناسب، امکانات رفاهی و محیطی دل‌پذیر، حس آرامش و راحتی را برای مسافران فراهم می‌آورند. انتخاب یک اقامتگاه مناسب، کیفیت استراحت خوبی را به‌همراه دارد و دسترسی آسان به جاذبه‌های طبیعی و تفریحی شمال کشور را برای مسافر آسان می‌کند.

کیفیت غذا، تمیزی اتاق‌ها و رفتار کارکنان نیز از عواملی هستند که بر تجربه کلی مسافران تأثیرگذارند. در بخش ذیل، به معرفی برخی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین هتل شمال کشور می‌پردازیم.

پارسیان خزر

این هتل با چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از دریا و جنگل، اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان فراهم می‌آورد. در ۱۷۴ واحد اقامتی پارسیان خزر که همگی دارای تراس هستند، می‌توانید مناظر زیبای طلوع و غروب خورشید را تماشا کنید و از فضای دل‌نشین آن لذت ببرید.

تمام واحدهای اقامتی پارسیان خزر با امکاناتی نظیر یخچال، صبحانه رایگان، مبلمان، صندوق امانات، کمد لباس، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون و خدمات روم سرویس مجهز شده‌اند. از انواع واحدهای اقامتی این ساختمان می‌توان به اتاق‌های 2 تخته تویین در بال غربی و شرقی، با چشم‌انداز دریا یا جنگل اشاره کرد.

امکانات متنوع اقامتگاه پارسیان خزر شامل ساحل و پلاژ اختصاصی، تفریحات آبی هیجان‌انگیز مانند قایق‌موتوری و جت‌اسکی، پیست دوچرخه‌سواری، خدمات خشک‌شویی، رستوران با منویی شامل غذاهای شمالی، ایرانی و بین‌المللی و کافی‌شاپ با منویی از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد است.

این مکان دارای سالن کنفرانس برای برگزاری همایش‌ها و جلسات کاری است. این Hotel به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مازندران شناخته می‌شود. درصورت اسکان در این اقامتگاه می‌توانید به جاذبه‌های توریستی مانند شهرک نمک آبرود، دریاچه ولشت و غار یخ ‌مراد دسترسی داشته باشید.

نارنجستان

80f8c465-8774-41e3-b286-800b813aef5d

در کیلومتر ۷ جاده محمودآباد به‌نور، دردل طبیعت سرسبز مازندران و در دامنه کوه‌های البرز واقع شده است. این هتل ۴ ستاره، در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۲ برای رفاه بیشتر مسافران بازسازی شده است. این مکان، اقامتی آرام و دل‌نشین نزدیک به دریا با جلوه‌ای منحصربه‌فرد رقم می‌زند.

نارنجستان با ۵ طبقه، شامل ۱۱۹ واحد اقامتی متنوع ازجمله ۵۲ اتاق لوکس ۲ و ۳ تخته، ۵۷ ویلای دوبلکس و ۱۰ سوئیت و رویال سوئیت است که با چشم‌اندازهای بی‌نظیر از جنگل تا دریا، انتخاب‌های متعددی را برای مسافران فراهم می‌کند.

نارنجستان با امکاناتی همچون رستوران ایرانی، سفره‌خانه، کافی‌شاپ و فست‌فود، فضایی مناسب برای صرف انواع غذا و نوشیدنی در اختیار مسافران قرار داده است. در این اقامتگاه، خدماتی نظیر روم سرویس و ماساژ نیز جزء خدمات نارنجستان محسوب می‌شود.

محوطه بزرگ و فضای سبز اقامتگاه فوق، امکان قدم‌زدن و لذت‌بردن ازهوای مطبوع ایزدشهر را در هرزمان از روز برای شما فراهم می‌کند. هتل نارنجستان همچون نگینی در دل دریای خزر، مکانی منحصربه‌فرد برای افرادی است که به‌دنبال آرامش و آسایش در روزهای تعطیل هستند.

فاصله این مکان تا ساحل دریای خزر، درحد چند قدم پیاده‌روی است و جنگل‌های اطراف نیز درنزدیکی آن قرار دارند. درصورت اقامت در این مکان، تا فرودگاه نوشهر ۷۰ کیلومتر، پایانه مسافربری نور ۱۷ کیلومتر و ایستگاه راه‌آهن حدود ۸۰ کیلومتر فاصله خواهید داشت.

ونوس (نمک آبرود)

هتل ونوس پلاس (نمک آبرود) در شهرک توریستی نمک آبرود چالوس واقع شده است و به‌عنوان یکی از اقامتگاه‌های هتلی جدید و شیک این شهر شناخته می‌شود. این مکان ۵ ستاره که در سال ۱۳۹۶ در میان جنگل‌های زیبای شمال کشور ساخته‌شده، دارای ۱۰۴ اتاق و سوئیت جادار و تمیز در ۷ طبقه است که برخی از آن‌ها چشم‌انداز زیبایی روبه جنگل یا دریا دارند.

امکانات متنوعی مانند رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، سفره‌خانه و فست‌فود در این مکان برای صرف غذا فراهم شده است. به‌علاوه، خدماتی مانند روم‌سرویس، فضای سبز، سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد نیز از دیگر امکانات این اقامتگاه مجهز است. پرسنل مهربان و خوش‌روی ونوس پلاس نیز همواره در تلاش هستند تا اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما فراهم کنند.

از دیگر مزایای این ونوس، می‌توان به موقعیت مکانی مناسب آن اشاره کرد. در واقع پس‌از اسکان، شما در نزدیکی مکان‌های دیدنی و طبیعی مانند جنگل و دریا اقامت خواهید داشت و علاوه‌بر استفاده از امکانات ونوس، از امکانات تفریحی شهرک نیز بهره‌مند خواهید شد.

با ۱۰ دقیقه رانندگی از ونوس، می‌توانید به مرکز خرید مارینا مال برسید و به کافه‌ها و رستوران‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

میزبان

b8a38a41-8d53-4f2b-ae3e-20f16a7330d2

هتل میزبان بابلسر جزء اقامتگاه‌های ۵ ستاره شمال کشور است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و در کمترین زمان توانست تجربه‌ای کامل‌تر و بهتری از میزبانی در بابلسر را به مسافران ارائه دهد. این ساختمان با ۱۳ طبقه و ۱۲۶ واحد اقامتی، چشم‌اندازهای زیبایی از دریا، ساحل، رودخانه و خیابان می‌دهد.

این مکان دارای ۴ رستوران است که شامل رستوران سنتی، رستوران بوفه (سلف سرویس)، رستوران با منوی انتخابی و رستوران ایتالیایی می‌شود. این مجموعه کامل، شما را از نیاز به صرف غذا در خارج از مجموعه بی‌نیاز می‌کند. ناگفته نماند که به‌تازگی یک کافه زیبا با منویی متنوع‌تر نیز در اقامتگاه میزبان افتتاح شده است.

اقامتگاه هتلی میزبان در کمربندی نزدیک به بابلسر واقع شده است و تا مرکز شهر درحدود ۵ دقیقه فاصله دارد. پس‌از لذت‌بردن از ساحل زیبای بابلسر و تفریحات ساحلی، می‌توانید از شب‌گردی در کافی‌شاپ‌های ساحلی و بازدید از مراکز خرید جذاب و جدید بابلسر که محیطی دل‌پذیر برای همگان دارند، لذت ببرید.

جمع‌بندی

پرفروش‌ترین اقامتگاه‌های شمال کشور به‌دلیل ارائه خدمات باکیفیت، موقعیت مناسب و امکانات رفاهی گسترده، مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته‌اند که نمونه‌ای از آن‌ها امروز شناختید.

این اقامتگاه‌ها با داشتن امکاناتی مانند اتاق‌های راحت، خدمات رفاهی متنوع، دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و فضای آرام و دل‌پذیر، تجربه‌ای به‌یادماندنی از اقامت را برای مسافران فراهم می‌کنند. با انتخاب یک هتل خوب، از آرامش طبیعت شمال بهره‌مند شوید و سفری به‌یادماندنی تجربه کنید.