با توجه به بررسی معیارهای مختلفی که انجام داده‌ایم، در این مقاله بهترین آموزشگاه دوره پایتون (python) و هوش مصنوعی را معرفی کرده‌ایم.

معرفی دوره برنامه نویسی پایتون

به گزارش پارس‌نیوز به نقل از مهارت‌گستر، زبان برنامه‌نویسی پایتون Python ، یک زبان همه منظوره General-Purpose، سطح بالا High-Level، مفسری Interpreted است که به‌دلیل سادگی، خوانایی و تطبیق‌پذیری آن، مورد توجه قرار گرفته است. اساساً زبان پایتون در طیف وسیعی از اپلکیشن‌ها، از جمله توسعه وب Web Development، علم داده Data Science، هوش مصنوعی AI، یادگیری ماشین Machine Learning، خودکارسازی Automation و بسیاری موارد دیگر به کار می‌رود. برای این‌که شما یک برنامه‌نویس پایتون شوید باید در یک آموزشگاه معتبر دوره برنامه‌نویسی پایتون را بگذرانید و مدرک دوره پایتون را دریافت نمایید. بنابراین اگر می‌خواهید در شهر اصفهان به آموزشگاه مناسبی مراجعه کنید که شما را به یک برنامه‌نویس خوب تبدیل کند، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

کدام آموزشگاه دوره پایتون (python) و هوش مصنوعی در اصفهان بهتر است؟

معرفی ویژگی‌های آموزشگاه برنامه نویسی پایتون خوب

پوشش همه بخش‌های برنامه‌نویسی پایتون

یک آموزشگاه برنامه‌نویسی خوب اول از همه باید همه بخش‌های برنامه‌نویسی پایتون و حوزه هایی که این زبان برنامه نویسی در آن کاربرد دارد را پوشش دهد و دوره‌های هر حوزه را داشته باشد.

پایتون در چه حوزه های استفاده می شود؟ زبان برنامه نویسی پایتون به گونه‌ای طراحی شده است که امکان استفاده از آن در اغلب حوزه‌ها وجود دارد. در ادامه، به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • توسعه وب: استفاده از فریم ورک جنگو (Django) و فلسک (Flask) به‌منظور ایجاد وب اپلیکیشن‌ها و API ها
  • یادگیری ماشین و هوش مصنوعی: ایجاد اپلیکیشن پردازش تصویر، ابزار تجزیه و تحلیل احساسات و سیستم پیشنهاددهنده
  • تجزیه و تحلیل داده‌ها و تصویرسازی: ساخت داشبوردهای بصری‌سازی، تحلیل‌گری قیمت سهام در بازارهای مالی از جمله کاربردهای پایتون در زمینه هوش مصنوعی هستند .
  • اینترنت اشیا: IOT ساخت دستگاه‌های IOT و رسیدگی به داده‌هایی با حساسیت بالا
  • اسکریپت‌نویسی و خودکارسازی وظایف: Task Automation دستکاری داده‌ها و اتوماتیک‌سازی Task های سیستم Administrator

چگونه در دوره پایتون (python) و هوش مصنوعی در اصفهان شرکت کنم؟

مهارت گستر اقدام به برگزاری برخی از دوره‌های برنامه‌نویسی مانند دوره حضوری و عملی آموزش پایتون در اصفهان با ارائه گواهی معتبر و قابل ترجمه از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کرده است در صورت تمایل به شرکت در این دوره روی قسمت هایلایت شده کلیک کنید تا وارد وب‌سایت شوید.

6fd4f926-c21f-4708-884a-2786cc24b0c7

داشتن مدرس با تجربه و کار بلد

این موضوع بسیار مهم است که مدرس هر دوره، اطلاعات مناسبی در آن حوزه داشته باشد و به نوعی در آن موضوع به تسلط کامل رسیده باشد. در این حالت می‌تواند به راحتی مطالب مختلف را به افراد حاضر در کلاس‌ها انتقال دهد و در زمان مواجه شدن با مشکلات و ابهامات مختلف نیز راهنمایی‌های لازم را انجام خواهد داد. این بحث، یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در خصوص انتخاب بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در اصفهان است که باید به آن توجه ویژه شود. در مهارت‌گستر نیز از اساتید با تجربه و برجسته برای دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی به زبان پایتون و همچنین دوره‌های هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ استفاده شده است. اساتید این حوزه دارای تجربه‌های کاری بالایی در حوزه خود نیز هستند تا شما را با پروژه های به روز برنامه‌نویسی به روش پایتون نیز آشنا کنند .

هزینه دوره مناسب باشد و شرایط اقساط وجود داشته باشد

هزینه دوره برنامه نویسی پایتون در اصفهان در مهارت گستر بسیار مناسب طراحی شده است. علاوه بر قیمت مناسب دوره مهارت جویان می توانند همین هزینه را نیز در سه قسط پرداخت کنند تا هیچ نگرانی از بابت هزینه دوره وجود نداشته باشد.

مدرک معتبر و بین‌المللی فنی‌وحرفه‌ای دوره برنامه‌نویسی پایتون ارائه شود

در مهارت گستر در پایان دوره برنامه نویسی پایتون در اصفهان، مهارت جویان دوره به آزمون رسمی معرفی می‌شوند و اگر در آزمون عملی و تئوری نمره قبولی کسب کنند برای مهارت‌جویان مدرک بین‌المللی فنی‌وحرفه‌ای صادر می‌شود. مدرک سازمان فنی‌و حرفه‌ای قابل ترجمه، مورد تایید وزارت کار و امور اجتماعی است و برای استخدام در داخل کشور است همچنین این مدرک برای مهاجرت، مورد تایید سازمان جهانی کار ILO در بیش از ۱۸۶ کشور دنیا است. برای شرکت در دوره پایتون در اصفهان کلیک کنید.

حقوق برنامه نویس در سال 1403 (درآمد برنامه نویسی پایتون اصفهان)

درآمد برنامه نویس در ایران بستگی به عوامل مختلفی از جمله تخصص، تجربه، مهارت و مکان کاری دارد. به‌طور کلی، میانگین حقوق برنامه‌نویسان در ایران حدود ۱۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان است. اما باید توجه داشت که حقوق برنامه‌نویسان با توجه به مهارت‌شان متغیر است.

برای مثال، درآمد برنامه نویسی پایتون در ایران بین ۱۲ تا ۴۰ میلیون تومان است، که این میزان بستگی به عواملی مانند تخصص، تجربه و مکان کاری آن‌ها دارد.

همچنین، درآمد برنامه نویسی به زبان پایتون بیش‌تر از سایر زبان‌های برنامه‌نویسی است. این به‌دلیل این است که برنامه‌نویسان پایتون به‌راحتی می‌توانند در حوزه‌های متنوعی از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، علم داده و تحلیل داده فعالیت کنند که درآمد آن‌ها را افزایش می‌دهد. اگر تمایل به شرکت در دوره آموزش هوش مصنوعی در اصفهان یا آموزش یادگیری عمیق با پایتون را دارید، کلیک کنید.

5efcc2f1-9246-4d59-b82c-8cfed1c15c25

بازار کار پایتون در ایران

با نگاهی به فرصت‌های شغلی برنامه نویس پایتون می‌توان متوجه شد که بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ در ایران به افرادی نیاز دارند که به برنامه‌نویسی پایتون مسلط باشند. این شرکت‌ها در موقعیت‌های شغلی متنوعی مثل متخصص هوش مصنوعی، مهندس زیرساخت ابری، برنامه‌نویس بک اند، تحلیل‌گر ترافیک شبکه، کارشناس و کارشناس ارشد DevOps، تحلیل‌گر داده، تحلیل‌گر ریسک، مدیر محصول، کارشناس DBA، تحلیل‌گر داده‌های بازار، کارشناس تحلیل سیستم و … نیاز به استخدام برنامه نویس پایتون دارند.

سخن پایانی

بازار برنامه‌نویسی در ایران، درست مانند تمام کشورهای جهان پررونق است. این بازار به‌پای کشورهای بزرگ صنعتی نمی‌رسد؛ اما بازهم شغلی پردرآمد محسوب می‌شود. به همین منظور برای آشنایی کامل با رشته برنامه نویسی به روش پایتون و دوره‌هایی که در آموزشگاه برگزار می‌شود و مشاوره تخصصی با اساتید می‌توانید جلسه اول دوره را رایگان شرکت کنید و ضمن آشنایی با این حرفه پول‌ساز دوره ها را کیفیت‌سنجی کنید و آگاهانه در دوره ها شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره هر یک از این دوره‌ها می‌توانید به وب‌گاه مهارت‌گستر مراجعه کرده و یا با شماره‌های ایشان تماس بگیرید.