فروشگاه لوازم الکترونیکی ال ای دی پرایس از جمله اولین مراکز تخصصی فروش، نصب و تعمیر لوازم الکترونیک مرتبط با تجهیزات نورپردازی همچون انواع ال ای دی، پروژکتور، چراغ قوه و همچنین ابزار مربوط به تعمیرات برد های الکترونیکی همچون هیتر، هویه، انواع قلع و... در جنوب کشور و واقع در شهر اهواز می‌باشد.

خرید و قیمت ال ای دی(ledprice)

این فروشگاه بیش از 15 سال است که در زمینه ی تولید، واردات، فروش و تعمیر انواع لوازم مربوط به دنیای الکترونیک و ابزار روشنایی فعالیت می‌کند و از این حیث جزو پیشگامان این صنعت در کشورمان است.

ال ای دی (LED) چیست؟

دیود نورگسیل (Light Emitting Diode) یا به طور مخفف ال ای دی درایور خور (LED)، یک منبع نور نیم رسانا بوده که به وسیله ی عبور جریان الکتریکی (برق)، از خود نور تابش می‌دهد.

چیپ ال ای دی درایور خور dc

الکترون های درون ماده نیم رسانا، همراه با حفره های الکترون، بازترکیب گشته و انرژی حاصل را به شکل فوتون آزاد می‌کنند. رنگ نور منتشر شده، مرتبط با انرژی مورد نیاز الکترون ها جهت عبور از شکاف انرژی نیمه رسانا است. به عنوان مثال جهت به دست آوردن نور سفید رنگ، از چندین نیم رسانای متفاوت استفاده می‌گردد و یا لایه ای از فسفر تاباننده نور بر افزاره نیم رسانا قرار می‌گیرد.

انواع ال ای دی

امروزه تنوع و کارایی چراغ های ال ای دی بسیار متنوع است. از انواع ال ای دی های کاربردی موجود در بازار می‌توان به:

  • ال ای دی بلوکی
  • ال ای دی SMD
  • ال ای دی COB
  • ال ای دی DOB
  • ال ای دی PCB
  • ال ای دی هایبرایت
  • ال ای دی AVAL
  • پاور ال ای دی
  • درایور ال ای دی LED Driver

اشاره نمود. قابل ذکر است که تمامی موارد ذکر شده قابل سفارش و خرید از وبسایت ال ای دی پرایس به صورت عمده و تکی هستند.

تاریخچه ساخت ال ای دی

در سال 1962، ال ای دی ها با عنوان یک قطعه الکترونیکی کاربردی در صنعت پدیدار شدند که فقط می‌توانستند نور فروسرخ بسیار ضعیفی را از خود تابش دهند. از این ال ای دی های فروسرخ جهت ساخت کنترلر های از راه دور برای ابزار های الکترونیکی همچون تلوزیون استفاده میشد. پس از آن دوره اولین ال ای دی ها با نور مرئی بسیار ضعیف تولید گشتند که فقط به رنگ قرمز محدود بودند. در سال های اخیر، ال ای دی ها در تمامی طیوف رنگی مرئی و خروجی بسیار قدرتمند، فرابنفش و همچنین امواج فروسرخ تولید گشته و در دسترس هستند.

خرید کلی ( پک، بسته)

وبسایت ال ای دی پرایس، علاوه بر فروش محصولات مرتبط با صنعت ال ای به صورت تکی، تمرکز ویژه ای بر روی فروش کلی محصولات تولیدی و وارداتی خود به صورت پکیجی و بسته ای داشته و کالای مورد نیاز شما را در تعداد بالا در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد.

فروش ال ای دی

انواع ال ای دی ها از جمله ال ای دی نواری، ال ای دی دی او بی، ال ای دی نئون، ال ای دی اوال، ال ای دی Cree، ال ای دی بلوکی، ال ای دی پنل و ال ای دی دیجیتال در وبسایت ال ای دی پرایس با ضمانت کیفیت و اصالت کالا به فروش می‌رسد.

ال ای دی برند YSR

برند YSR با بیش از 15 سال سابقه در تولید، واردات و صادرات انواع کیت چراغ های ال ای دی همچون چیپ ال ای دی اس ام دی(led smd)، ماژول DOB و چیپ(لامپ)، ماژول ها و یا کیت های دی او بی (Driver On Board) صفحاتی هستند که برای روشنایی از برق مستقیم شهری 220 ولت تغذیه میکنند. علت این امر آن است که تمامی ابزار تبدیل برق شهری 220 ولت به برق مورد نیاز خود (خازن، مقاومت، آیسی، سلف و...) را، بر روی کیت دارند. بنابر این برای استفاده از برق شهری نیازی به استفاده از تبدیل آداپتور جداگانه ندارند. پاور ال ای دی و همچنین لوازم جانبی الکترونیکی همچون چسب و خمیر سیلیکون، مولتی متر، خرید منبع تغذیه(power supply) و… از جمله اولین و بزرگترین منابع پخش ال ای دی و لوازم مربوطه در سطح کشور می‌باشد. محصولات عرضه شده توسط این برند، همگی دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا بوده و به خریدران این نوید را می‌دهد که می‌توانند با خیالی آسوده از بابت کیفیت و بهترین قیمت، خرید خود را انجام بدهند.

یاسر الکترونیک اهواز

یاسر الکترونیک دراهواز یکی از فروشگاه های الکتریکی مطرح شهر اهواز است. سایر اطلاعات مربوطه در ادامه ی این مطلب ذکر شده است. شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به صفحه خدمات ساختمانی در وبسایت دراهواز، از آدرس و شماره تماس سایر مکان های مورد نیاز خود مطلع شوید.

یاسر الکترونیک اهواز از جمله مشاغلی است که در دایرکتوری دراهواز به ثبت رسیده است. inahvaz کامل ترین دایرکتوری تخصصی در جنوب کشور که به صورت تخصصی بر روی معرفی مشاغل مختلف، استخدام، اعلام تخفیفات ویژه فروشگاهی، ثبت آگهی، اعلام آخرین اخبار شهر و استان، هواشناسی شهرستان اهواز، اخبار حمل و نقل و فرودگاه اهواز و… بسیاری موارد مربوط دیگر فعالیت می کند. شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به نقشه وبسایت دراهواز، از لوکیشن تمامی موارد تحت پوشش این دایرکتوری مطلع شوید.لطفا در صورت تماس با یاسر الکترونیک اهواز از طریق شماره تماس 06132201149 اعلام نمایید که به واسطه وبسایت دراهواز با آن ها تماس گرفته اید.

لیست محصولات فروشگاه ال ای دی پرایس

برند ال ای دی پرایس تولید کننده انواع تجهیزات ال ای دی از جمله:

  • انواع ال ای دی DOB(برق مستقیم) از نوع SMD و COB در اشکال مختلف حبابی(گرد)، پروژکتوری(مستطیلی) و پنلی
  • انواع ال ای دی درایور خور از نوع SMD و COB در اشکال مختلف حبابی(گرد)، پروژکتوری(مستطیلی) و پنلی
  • انواع ال ای دی ریسه ای (نواری-شاخه ای) در رنگ های آفتابی، مهتابی، نچرال و RGB

ال ای دی ریسه ای(نواری-شاخه ای)

وارد کننده انواع تجهیزات ال ای دی از جمله:

  • انواع تجهیزات نورپردازی همچون پروژکتور، چراغ قوه و چراغ اضطراری، چراغ پیشانی(هدلایت)، چراغ سیار کمپینگ ماشینی، انواع لیزر پوینتر، ال ای دی بلوکی در رنگ های مختلف و RGB، ریموت و مینی درایور
  • منبع تغذیه، آداپتور انواع ال ای دی(LED adapter)
  • هدلایت خودرو

آداپتور ای ای دی

و بسیاری محصول متنوع دیگر می‌باشد. در ادامه به بررسی برخی از این محصولات خواهیم پرداخت.

تجهیزات نورپردازی

امروزه صنعت ابزار روشنایی، دیگر فقط به لامپ های ادیسونی محدود نمی‌شوند. ابزار و وسایلی در این صنعت وجود دارد که شمار آن ها گاها از توان آدمی خارج است. انواع ال ای دی های COB و SMD، انواع پروژکتور ها، چراغ قوه ها، هدلایت خودرو و... تنها بخش کوچکی از این دنیای بزرگ هستند که هر یک نیز خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. انواع تجهیزات به روز روشنایی همچون موارد ذکر شده در انواع برند ها و کیفیت های مختلف توسط وبسایت ال ای دی پرایس برای مصرف کنندگان فراهم گشته و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، از میان دریایی از لوازم و تجهیزات روشنایی، محصول مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک ساده تهیه نمایید.

پروژکتور

پروژکتور ها نیز یکی دیگر از لوازم ایجاد نور در فضای وسیع هستند که در ادامه ی مطلب به صورت مفصل به آن ها پرداخته شده است. انواع پروژکتور های دیواری در رنگ ها و برند های مختلف نیز در وبسایت ال ای دی پرایس در دسترس قرار گرفته اند.

چراغ اضطراری و چراغ قوه

تجهیزات اضطراری کوچک، در مواقع خاص می‌توانند بسیار کاربردی باشند و در مواقع زیادی حتی جان شما را نجات بدهند. فرض کنید هنگام یک تصادف و یا آتش سوزی، نیاز به یک تیغ برای بریدن کمربند ایمنی قفل شده ی خود نیاز دارید و یا به یک چکش کوچک برای شکستن پنجره نیازمندید. طبیعتا حمل تمامی این موارد به صورتی که برای راننده در دسترس باشند، کار آسانی نبوده و تا حدودی غیر ممکن است. حال فرض کنید تمامی این موارد به علاوه ی کلی آپشن دیگر همگی در یک پکیج کوچک و جیبی آن هم در مدل ها و انواع مختلف در دسترس شما باشد. این امر مهم می‌تواند به گذر شما از اتفاقات و بحران های لحظه کمک شایانی کند. انواع چراغ قوه اضطراری، چراغ قوه های ترکیبی و پکیجی مختلف در وبسایت ال ای دی پرایس قابل تهیه و سفارش می‌باشند.

چراغ پیشانی (هدلایت)

بسیاری از مشاغل همچون مکانیکی، کار در معدن و... نیازمند یک وسیله ی نوری همراه دارند. طبیعتا اگر همیشه بخواهید در دستان خود یک چراغ قوه نگه دارید، نمی‌توانید به آسانی از ابزار خود استفاده نمایید. بهترین راه جهت استفاده ی همزمان از چراغ قوه و ابزار کاری، تهیه یک چراغ پیشانی یا اصطلاحا هدلایت است. با استفاده از هدلایت های ال ای دی پرایس، می‌توانید به راحتی وسعت دید خود را هنگام کار افزایش داده و از کار در روشنایی بسیار بالا لذت ببرید.

چراغ سیار کمپینگ ماشینی

کمپ کردن در مناطق بیابانی همانا و نبود روشنایی و نور همان! حتما تا به حال به گذراند شب در کویر و لذت بردن از آسمان زیبای شب بدون آلودگی نوری فکر کرده اید. این تفریح بسیار دوست داشتنی، به دلیل نبود برق شهری و کمبود روشنایی مصنوعی در شب های تاریک کویر، شما را با سختی مواجه می‌کند. با تهیه و استفاده از چراغ سیار کمپینگ ماشینی از فروشگاه ال ای دی پرایس، این مشکل را نیز به آسانی حل نمایید. این چراغ ها با استفاده از باتری ماشین و یا شارژر فندکی می‌توانند منطقه ی قابل قبولی را برای شما نور افشانی کرده و به شب گردی شما در کویر، لذتی فزاینده اعطا کنند. انواع این محصولات بسیار کاربردی توسط فروشگاه اینترنتی ال ای دی پرایس زیر مجموعه برند یاسر الکترونیک YSR قابل تهیه هستند.

لیزر پوینتر

لیزر پوینتر های، ابزاری مناسب برای اشاره به محدود و یا نقطه ای خاص در فاصله ی زیاد هستند. پرتو نور خطی، کمک بسیار شایانی در کلاس های درسی و اشاره به تخته، اشاره به فضا های دوردست و وسیع می‌کند. لیزر پوینتر های متنوعی توسط وبسایت ال ای دی پرایس تهیه و وارد شده تا نیاز برخی از اقشار را تامین نماید.

ریموت و مینی درایور

ریموت درایور ها ابزاری هستند که برای کنترل از راه دور ال ای دی های ریسه ای به آن ها نیاز دارید. این ریموت ها با توجه به امکانات فراوانی که دراند دارای تنوع بسیار زیادی هستند. برخی از آن ها دارای سنسور های حرکتی و یا حتی تشخیص صوت هستند. برخی دیگر نیز تنها با چند کلید ساده جهت تعویض رنگ و یا ریتم نور دهی نوار های ال ای دی کار می‌کنند.

ابزارآلات و تجهیزات جانبی

طبیعتا هر شغل و رشته فعالیتی، نیاز به ابزار خاص خودش دارد. الکتورنیک صنعتی است که برای راه اندازی و تعمیر وسایل و سیستم ها، نیازمند ابزاری همچون هیتر، هویه، سیم قلع، سیم قلع کش و... هستید. تمامی این ابزار با بهترین کیفیت و گارانتی توسط مجموعه ی ال ای دی پرایس تهیه و در وبسایت جهت رفاه حال فنی کاران عزیز قرار گرفته است.

منبع تغذیه

انواع منبع تغذیه با توان ها و کاربرد های مختلف و همچنین در برند های متنوع در وبسایت LEDPRICE.INFO قابل تهیه هستند.

هدلایت خودرو

هدلایت چراغ جلو، به بخشی محبوب میان جوانان برای اسپورت کردن و تیونیگ تبدیل شده است. این هدلایت ها دارای رنگ ها و توان های متافوتی همچون سفید، زرد، صورتی، آبی و ترکیبی تولید شده اند. استفاده از هدلایت به ظاهر وسیله ی نقلیه شما رخ بسیار خوبی می‌دهد. انواع هدلایت خودرو به صورت تکی و عمده توسط تیم ال ای دی پرایس به فروش گذاشته شده است.

ماژول DOB و چیپ(لامپ) دی او بی(برق مستقیم)

ماژول ها و یا کیت های دی او بی (Driver On Board) صفحاتی هستند که برای روشنایی از برق مستقیم شهری 220 ولت تغذیه میکنند. علت این امر آن است که تمامی ابزار تبدیل برق شهری 220 ولت به برق مورد نیاز خود (خازن، مقاومت، آیسی، سلف و...) را، بر روی کیت دارند. بنابر این برای استفاده از برق شهری نیازی به استفاده از تبدیل آداپتور جداگانه ندارند.

خرید ال ای دی پروژکتوری

صفحات دی او بی پروژکتوری همانگونه که از نامشان میتوان حدس زد، دارای پلتفرم مستطیلی شکل هستند. این صفحات همانند سایر دی او بی ها با برق مستقیم شهری کار میکنند. موارد استفاده از این نوع صفحات همانطور که از نامشان پیداست؛ پروژکتور ها هستند که با توان های متفاوت تا سقف 300 وات یافت می‌شوند.

خرید ال ای دی پنلی

کیت ها ال ای دی پنلی، مانند سایر کیت های دی او بی (به غیر از رشد گیاه) تک رنگ نبوده و به یک رنگ مشخص محدود نمی‌شوند. این کیت ها دارای دو نوع ال ای دی با دو رنگ نور متفاوت آفتابی و مهتابی هستند.

پروژکتوری سی او بی

علاوه بر قابلیت تابش هر یک از این رنگ ها به صورت مجزا، قابلیت ترکیب این دو رنگ نور و تابش رنگ نور طبیعی(نچرال) را نیز دارند. این صفحات نیز برای استفاده نیازی بی آداپتور نداشته و با برق شهری 220 ولت سازگار هستند.

قیمت انواع ال ای دی

قیمت انواع ال ای دی های موجود در بازار، وابستگی به عوامل مختلفی از جمله نوع محصول، برند محصول، کیفیت متریال استفاده شده، ظرفیت ال ای دی و همچنین قیمت ارز (برای محصولات وارداتی) دارد. محصولات وبسایت ال ای دی پرایس تماماً با ضمانت بهترین قیمت رقابتی در میان سایر فروشندگان و وبسایت های اینترنتی به فروش می‌رسند.

خرید لامپ ال ای دی

انواع لامپ های ال ای دی با مصارف مختلف روشنایی و تزئینی توسط ال ای دی پرایس به صورت تکی و عمده فروش می‌رسند.

قیمت لامپ ال ای دی

انواع لامپ ال ای دی با توان ها، برند ها و همچنین اشکال مختلف در سایت ال ای دی پرایس برای کاربران به صورت فروش عمده و فروش تکی قرار داده شده است

تعمیر لامپ ال ای دی

بسیاری از افراد بعد از خرابی لامپ های ال ای دی سریعا اقدام به تعویض آن می‌نمایند. اگر تعداد لامپ های آسیب دیده زیاد باشد می‌تواند هزینه های هنگفتی تحمیل نماید. یک مورد جالب که باید در مورد لامپ های ال ای دی خراب و یا به اصلاح سوخته و یا نیم سوز شده باید بدانید، این است که بیش از نیمی از این لامپ ها قابل تعمیر بوده و تنها بر اثر خرابی یک قطعه کوچک بر روی برد مانند خازن و یا مقاومت و یا سوختن تنها یک یا دو عدد چیپ ال ای دی دچار خاموشی می‌شوند. در این موارد، تنها با تعویض قطعه ی خراب، لامپ و یا پروژکتور آسیب دیده مجدد قابل استفاده ی طولانی مدت خواهند بود. در صورت مقابله با همچین مشکلاتی، می‌توانید با مراجعه به سایت ال ای دی پرایس و ثبت تماس مجدد و یا تماس مستقیم با کارشناسان این مجموعه، از روش تعمیر وسیله ی خود اطلاع حاصل نموده و با ارسال ال ای دی آسیبل دیده خود به آدرس فروشگاه، نسبت به تعمیر لامپ و یا پروژکتور و یا هر وسیله ی الکترونیکی دیگری اقدام نمایید.

پروژکتور ال ای دی

پروژکتور ها، ابزاری هستند برای نورپردازی در مقیاس بالا در مکان هایی با وسعت زیاد همچون سالن ها، فروشگاه ها، سوله ها و... استفاده می‌گردند. از خصوصیات این وسایل، توانایی ایجاد روشنایی بسیار بالا می‌باشد. انواع پروژکتور با نور مهتابی، آفتابی، نچرال و رشد گیاه در انواع ابعاد، توان و برند های مختلف و متنوع در وبسایت اینترنتی و فروشگاه حضوری ال ای دی پرایس به فروش می‌رسند.

درایور ال ای دی

همانگونه که گفته شد، ال ای دی های درایور خور، توانایی استفاده کردن از برق فشار قوی مستقیم 220 ولت شهری را ندارند. علت این امر، عدم وجود قطعات مورد نیاز برای آداپته کردن برق شهری به برق مورد نیاز راه اندازی صفحه ی ال ای دی است.

ریموت و مینی درایو

این ال ای دی ها با استفاده از جریان کمتری از الکتریسیته ماننند 12 ولت راه اندازی می‌شوند. انواع درایور های ال ای دی، با توان های متفاوت و برند های مطرح در فورشگاه اینترنتی ال ای دی پرایس قابل دسترس هستند. جهت ثبت سفارش درایور ال ای دی به صورت تکی و عمده به این سایت مراجعه فرمایید.

خرید ابزار و تجهیزات ال ای دی

انواع تجهیزات تعمیر و راه اندازی مرتبط با صنعت ال ای دی و دیگر صنایعی که مرتبط با برد های الکترونیک هستند همچون هیتر، هویه، سیم لحیم، خمیر قلع و... در وبسایت ال ای دی پرایس قابل تهیه می‌باشند.

فروش عمده ال ای دی

انواع لامپ ها، ماژول ها و همچنین لوازم جانبی صنعت ال ای دی، از جمله انواع چراغ های ال ای دی، درایور های ال ای دی، ریموت ال ای دی ( ریموت برنامه پذیر؛ ریموت ال ای دی RF(فرکانسی)، ریموت ال ای دی IR(چشمی)، سنسور کابینت، ال ای دی رشد گیاه، ال ای دی شاخه ای به صورت عمده به فروشندگاه و همکاران عزیز به فروش می‌رسد. جهت استعلام قیمت و سفارش با شماره های ارتباطی این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید عمده ال ای دی

تمامی چراغ های ال ای دی از جمله ال ای دی نواری، ال ای دی دی اوبی، ال ای دی نئون، ال ای دی اوال، ال ای دی Cree ، ال ای دی بلوکی، ال ای دی پنل و ال ای دی دیجیتال در وبسایت ال ای دی پرایس به صورت عمده و در تعداد بالا جهت خرید شما عزیزان در وبسایت قرار داده شده است.

لیست قیمت (LED Price)

شما کاربران می‌توانید جهت استعلام قیمت انواع محصولات و ماژول های مرتبط با صنعت LED موجود در وبسایت، از جمله چراغ های ال ای دی، ال ای دی رشد گیاه ( پاور فول اسپکتروم، DOB 220v

لیست قیمت(LED PRICE)

چراغ آماده)، ال ای دی های شاخه ای (12ولت، 220ولت، 24ولت)، درایور ال ای دی (بردی IP20، درایور لوستر 3 حالته، ضد آب IP66) و… به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

خرید لوازم ال ای دی و روشنایی

انواع تجهیزات نورپردازی همچون لوازم ال ای دی و روشنایی ، توسط این وبسایت به صورت تخصصی برای خرید مصرف کنندگان ایرانی ارائه شده اند.

فروش لوازم ال ای دی و روشنایی

چراغ قوه های جیبی و اضطراری، انواع چراغ های پیشانی (هدلایت) و انواع پروژکتور ها، به همراه دیگر تجهیزات پایه روشنایی همچون ال ای دی های درایور خور و همچنین  ال ای دی های DOB، ال ای دی های ریسه ای و...  در وبسایت LEDPRICE به فروش می‌رسند.

خرید عمده لوازم ال ای دی و روشنایی

این وبسایت علاوه بر امکان خرید تکی لوازم روشنایی و انواع کیت های ال ای دی ، خرید تعداد بالا و عمده محصولات خود از جمله خرید عمده ماژول و پروژکتور سی او بی

پروژکتوری سی او بی

خرید عمده ماژول اس ام دی، خرید عمده ماژول دی او بی، خرید عمده چراغ قوه، حرید عمده پروژکتور و... را به سایر همکاران عزیز در سراسر کشور آغاز کرده است. جهت سفارش و خرید عمده لوازم LED و سایر محصولات برند YSR، با شماره دفتر فروش این کمپانی تماس حاصل نمایید.

قوم خوزی ساکنان اصلی جلگه خوزستان بوده و ایشان را بازماندگان عیلامی ها می­ دانند. نام تاریانا نیز از اسامی دوره هخامنشیان است که آن را در کتب تاریخی مقدونی و یونانی محل زندگی هوزاییان یا بی خوزایی ها معرفی کرده اند. اردشیر یکم نیز که از پادشاهان نام آور ساسانی بود نام این شهر را به هرمز ادشیر تغییر داد. از اهمیت و توجه به شهر اهواز این چنین درمی­یابیم که این بندرگاه محل اتصال بلاد مختلف سرزمین آریایی بوده است.

این اهمیت در جایی دو چندان می­ شود که سردار اسکندر در این شهر لنگر انداخته و به شهر ورود پیدا کرده است. اما این شهر به صورت دو شهر مجزا در دو طرف رودخانه و به وسیله شاپور یکم بنا نهاده شد که درحمله اعراب شهر دوم از بین رفت. این شهر کماکان در بین شهرهای صنعتی ایران سرآمد بوده و محل استقرار بسیاری از صنایع مهم از جمله پتروشیمی، نفت و گاز، تولید برق و … همچنین محل اولین دانشگاه ایران یعنی گندی شاپور است.

علاوه بر صنایع این شهر پتانسیل های بازرگانی بسیاری به دلیل قرار گیری در موقعیت جغرافیایی و استراتژیک مرزی و وجود مرز آبی، مرز زمینی و مرز هوایی در استان خوزستان به مرکزیت اهواز، آن را به یکی از مهم ترین مراکز استان بدل کرده است. اهواز را به دلیل وجود پل های متعدد شهر پل ها می­نامند و همچنین بزرگترین پل کابلی خاورمیانه با نام پل غدیر در این شهر وجود دارد.

زیبایی های بی مثال این شهر خصوصا در شب ها و ساحل رود کارون خروشان که از میان این شهر می­گذرد، نخلستان های همیشه سبز و حرکت لنج و قایق های مسافری و ماهیگیران این شهر را به یکی از توریست پذیر ترین شهرهای کشور تبدیل کرده بود. متاسفانه به دلیل جنگ های مختلف از جمله حمله اعراب، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و … آسیب های جدی به این شهر و بنا های تاریخی آن وارد نمود.

در اهواز چه خبر است؟

دنیای کسب و کار امروز تفاوت بسیاری با گذشته دارد. به ندرت خبری از روش های سنتی فروش می­ شنویم، حتی مغازه های خوار و بار فروشی نیز مجهز به صفحات مجازی و سیستم های هوشمند فروش کالا هستند. اما در اهواز چه خبر است؟ در اهواز ما برای شما با ثبت آگهی اختصاصی تبلیغ می کنیم، می فروشیم، ارسال می­ کنیم و در نهایت این صدای پیامک واریز وجه به حساب شماست که به گوشتان خواهد رسید. بدون کمترین خستگی ما مشتری را به مقصد می­ رسانیم، ما برای شما کمپین تبلیغاتی با پیشنهادات تخفیف دراهواز ارائه می دهیم و بهترین سامانه پیامکی را برای پلن تبلیغاتی شما را فعال کرده و با توجه به دکل مخابراتی ایرانسل و همراه اول لیست شماره تماس و کلیه دایرکتوری مشاعل منتظقه و محله شما را در اهواز ارسال خواهیم کرد.

اینجا یعنی در اهواز به معرفی تمام مشاغل، دسته ها، ادارات و هر آنچه که شما در طول روز به آن نیاز پیدا می­کنید، می پردازیم. در واقع در اهواز دستیار الکترونیکی همراه شماست و قدم به قدم با شما در جهت رفع نیاز های شما حرکت می­ کند. در اهواز تصویری مطمئن از خرید و فروش آنلاین را به شما ارائه خواهد داد.

دراهواز؛ انتخاب با شما ضمانت از ما

­چرا در اهواز؟

خیلی ساده است ما به شما کمک می­ کنیم تا بهتر دیده شوید!

ما تجربه 7 ساله خود را در زمینه پلن تبلیغ آنلاین کسب و کار ها در اختیار شما قرار می­ دهیم تا به سر منزل مقصود برسید. در اهواز تنها با یک کلیک ساده و به سادگی کار با تلفن همراه خدماتی که به آن احتیاج دارید را در نزدیک ترین محل پیدا کرده، انتخاب های پیش روی شما را با توجه به درخواست شما بررسی و در نهایت بهترین گزینه ها را برای شما به نمایش می­ گذارد.

دراهواز با؛ خدمت رسانی به شما در کوتاه ترین زمان

در اهواز چه می ­کنیم؟

در اهواز ما با بررسی جزئیات و انتخاب پارامتر های مورد نیاز شما اعم از: منطقه جغرافیایی مورد نظر شما، حرفه یا شغل مورد نظر شما، مشکل یا خرید مورد نظر شما و … شما را به طرف حل مشکل یا رفع نیاز شما راه نمایی می­ کنیم. اینجا محلی است که ما از قبل به تحقیق، بررسی و در نهایت تضمین کیفیت مشاغل و اعتبار موقعیت های شغلی می­ پردازیم. استخدام در اهواز نیز از مهم ترین آیتم های ما می­ باشد.

پیدا کردن یک فرصت شغلی متناسب با مهارت و مدرک تحصیلی شما هدیه است که در اهواز به شما نوید می­ دهد. شما با عضویت در این سایت به تمام خدمات و آیتم های حاضر در سایت در اهواز دسترسی پیدا خواهید کرد.

در طراحی برند شما با سفارش طراحی لوگو شروع کرده و تا پای طراحی سایت اختصاصی در اهواز شما را دنبال خواهیم کرد. شما میتوانید برای مشاهده لیست هزینه و قیمت طراحی سایت و همچنین نمونه کارهای طراحی وب سایت دراهواز با ما در تماس باشید.

خبر خوب اینکه ما طراحی را برای شما همشهری عزیز به صورت اقساط طراحی سایت نیز انجام خواهیم داد، شما میتوانید به سادگی و با اعتماد به ما پشتیبانی سایت خود را در اهواز به تیم ما بسپارید.

در اهواز به دنبال چه چیزی می­ گردید؟

در کوتاه ترین زمان ممکن از کادر جستجوی سایت به هر دسته بندی که نیاز دارید دست پیدا می ­کنید. کافی است نام خدمات، شغل یا حرفه، فروشگاه و… مورد نظر خود را نوشته و پس از آن نتیجه را مشاهده فرمایید. در اهواز برای شما آدرس، نام، شماره تلفن، محصولات، فعالیت ها و … را برای شما نمایش خواهد داد. این جستجو صرفا به مشاغل ختم نمی شود، اسامی افرادی مانند فعالین اجتماعی، خبرنگاران، مدیران و … نیز در سایت inahvaz.com گردآوری شده است.

در اهواز پیدا کنید!

در اهواز در یک نگاه

سایت در اهواز به منظور رفاه حال شهروندان و همشهریان محترم اهوازی بنا نهاده شد تا حاصل 7 سال فعالیت الکترونیکی ما امروز به کمک شما عزیزان بشتابد. صاحبان کسب و کار نیز با تکیه بر این تجربه و ضمانت حمایت همه جانبه تیم در اهواز از طراحی، گرافیک  و سفارش تابلو دراهواز و تمامی مباحث مرتبط با سئو و بهینه سازی سایت و دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از مهمترین کارهای روزانه اعضاء خانواده بزرگ در اهواز شناخته خواهند شد.

مردم شهر اهواز

از گذشته تا امروز مردم شهر اهواز به عنوان یکی از خونگرم ترین مردم ایران شناخته می­شوند. حس نوع دوستی، صمیمیت، مهربانی و بسیاری رفتارهای خوب از ویژگی هایی است که در مردم این شهر بسیار دیده می­شود. مردم شهر در اهواز به این فکر نمی­کنند از کجا آمده اید، اهل اهواز هستید ی خیر، آن ها مانند یکی از اعضای خانواده خود با شما برخورد می­کنند. بسیاری از جامعه شناسان این رفتار را تاثیرات آب و هوای گرم و مرطوب بر خلق و خوی آن ها می­دانند.

لهجه و فرهنگ اهوازی ها

همانطور که گفته شد در استان خوزستان و خصوصا شهر اهواز قومیت های مختلفی دیده می­شوند و با توجه به تفاوت های بسیار در فرهنگ به وبی در کنار هم در اهواز زندگی می­کنند. هر قومیت لهجه و زبان خاص خود را دارد اما قوم بزرگ عرب با زبان عربی سخن می­گویند که البته با زبان عربی سایر کشور ها تفاوت قابل توجهی دارد. ایل لر با زبان لری یا در حقیقت لهجه لری که بر پایه زبان پارسی است، صحبت می­کنند.

شهرهای شوشتر، دزفول، باغملک، بهبهان و … نیز لهجه های خاص خود را دارند. در استان خوزستان قومیت ترک که به ترک خوزستانی شناخته می­شوند نیز زندگی می­کنند که در بخش های شهر باغملک فعلی، ارجان یا بهبهان تمرکز دارند. نزدیکی به استان های همجوار مانند لرستان نیز با وجود همبستگی به دلیل ازدواج های بین آن ها افزایش پیدا کرد که در نتیجه این تاثیر گرفتن از فرهنگ و لهجه آن ها بوده است.

دراهواز به کاربران امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد، از جمله:

  • نمایش دقیق و به‌روز نقشه‌های شهری و محلات اهواز در سراسر ایران
  • امکان جستجوی سریع و دقیق مکان‌های مورد نیاز در یک شهر
  • ارائه اطلاعات جامع در مورد مکان‌های گردشگری، تفریحی و فرهنگی در یک شهر
  • ارائه اطلاعات در مورد محل‌های مختلف از جمله رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید
  • امکان مسیریابی و اطلاعات ترافیک در شهرهای بزرگ
  • امکان افزودن مکان‌های جدید و به‌روزرسانی اطلاعات مکان‌ها توسط کاربران

در اهواز؛ در کنار ارائه نقشه و اطلاعات مکانی، امکانات دیگری نیز دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا بهترین استفاده را از این سرویس ببرند. به عنوان مثال:

  1. امکان ذخیره مکان‌های مورد علاقه و ساخت لیستی از مکان‌های مورد نیاز برای دسترسی سریع‌تر در آینده
  2. ارائه اطلاعات مفید و تصاویر ویدئویی مکان‌های گردشگری و تفریحی در شهرهای مختلف
  3. امکان به اشتراک گذاشتن مکان‌های مورد علاقه با دوستان و خانواده
  4. امکان ثبت و اضافه کردن مکان‌های جدید توسط کاربران
  5. امکان نشانه‌گذاری مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در نقشه

نقشه شهر اهواز

نقشه اهواز شهری در جنوب غربی ایران است و مرکز استان خوزستان است. این شهر بر روی سه رودخانه دز، کارون و ابیذر قرار دارد. در نقشه اهواز می‌توانید از جمله محله‌ها، خیابان‌ها، میدان‌ها، پارک‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. همچنین، در این نقشه می‌توانید مسیرهای حمل‌ونقل، ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی‌ها و راه‌های ارتباطی دیگر در شهر اهواز را پیدا کنید.

شهر اهواز به عنوان مرکزی صنعتی و معدنی مهم در جنوب غربی ایران، دارای بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی متعددی است. در نقشه اهواز می‌توانید محل بناهای تاریخی از جمله قلعه‌ی سلطانیه، کاخ چهل‌ستون، موزه‌ی آبخیزداری، موزه‌ی اردوگاه نمایشی بصیرت و… را پیدا کنید.

قیمت لوازم ال ای دی و روشنایی ، با توجه به پارامتر های مختلفی از جمله امکانات و برند تولید کننده دارد و از این حیث می‌توانند از بازه قیمتی 150 هزار تومان تا چندین میلیون تومان  متفاوت باشند.

ارتباط و تماس با فروشگاه ال ای دی پرایس

علاقه مندان به خرید و یا تعمیر لوازم الکترونیکی می‌توانند با شماره ی تماس 09109130204 ارتباط حاصل نموده و یا به آدرس های حضوری این فروشگاه که در ادامه ی این مطلب به آن اشاره شده مراجعه نمایند.

آدرس فروشگاه اینترنتی ال ای دی پرایس

پل های ارتباطی با ما ledprice

شعبه خوزستان

اهواز، بخش : مرکزی، شهر: اهواز، محله: سی متری، خیابان امام خمینی، خیابان شهید محمدیان، پلاک: 349.001، طبقه: همکف،

شعبه تهران

تهران - خیابان اندیشه ، بلوار استرسان، مرکز فروش نادر قشعمی؛ توزیع کننده انواع ال ای دی در کشور

منبع: ledprice.info خرید و لیست قیمت انواع ال ای دی در ایران