به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی پیش از ظهر دوشنبه در جمع دانشجویان اهواز با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اراده محکم و آهنین امام خمینی به عنوا ن رهبر انقلاب اسلامی بود، گفت: ژنرال خلتعبری که مسئول بازجویی از امام خمینی (ره) بود در اظهارات خود گفته که من انسانی به مستحکمی امام در عمر خود ندیده ام.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) ملت ایران را ملتی حماسه آفرین دانست و افزود: انقلاب اسلامی در برهه کنونی از مرز ایران گذشته و به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام حاجتی، دعوت امام خمینی (ره) را دعوتی برای جهانیان عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب شکل گیری جریانی بزرگ در جهان شده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه دشمن فهمیده این انقلاب جهانی خواهد شد، بیان کرد: دشمن غفلت نکرده اما متاسفانه عده ای در داخل از کشور به خواب رفته اند.

امام جمعه موقت اهواز به غفلت دولت های گذشته اشاره کرد و گفت: در دوران اصلاحات که منجر به انحرافات فراوانی شد عده ای سخنان دشمن را در کشور تکرار می کردند.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به « شعار نه غزه نه لبنان» در فتنه ۸۸ تصریح کرد: کسانی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر دادند با مدعیان بی نیازی به ولی فقیه در دوران غیبت به دنبال یک هدف مشترک هستند.

هدف مکتب ایرانی نابودی انقلاب است

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه انقلابی که عطش جهانی به وجود آورد از سوی دشمنان تهدید به خفگی شده است، بیان کرد: کسانی که شعار مکتب ایرانی سر داده اند کسانی هستند که به دنبال نابودی انقلاب اند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) در ادامه تصریح کرد: جریان انحرافی می خواهد انقلاب را در ایران محدود، سپس محصور و سپس آن را در درون خفه کند.

حجت الاسلام حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همت بلند، انسان را به درجات عالی می رساند، عنوان کرد: حماسه آفرینی با دوستی و حب دنیا در تضاد است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان ملت ایران را همواره آماده برای خلق حماسه های بزرگ عنوان کرد و گفت: تحریم ها و انتخابات عرصه هایی برای شکست دشمن است.

وی به تلاش آمریکا به پشتیبانی غرب و با بودجه های کلان در جهت سرنگونی حکومت سوریه اشاره کرد و گفت: خود سردمداران اروپایی اذعان کردند که « ایرانی ها در جنگ سوریه در مقابل ما ایستادند» .

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه حماسه زمانی به وجود خواهد آمد که میدانی بزرگ برای درگیری وجود داشته باشد، عنوان کرد: جریان اصولگرای اسلامی با محوریت ولی فقیه می تواند حرکتی بزرگ در جهان به راه اندازد.

حاجتی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا خواص توجیه شوند تصریح کرد: فتنه پیش رو از جنس فتنه ۸۸ نیست.

امام جمعه موقت اهواز به تلاش دشمن در جهت زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: ارتباط مستقیم با امام زمان و نادیده گرفتن اصل ولایت فقیه راهکار دشمن در این مسیر است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با بیان این که برخی با شعار جلوگیری از خراب شدن روابط بین الملل از ارزش ها انقلاب دوری می کنند، ابراز داشت: باید به اینها گفت که آیا با رفتارهای انقلابی و صریح امام خمینی (ره) دیپلماسی نظام با دیگر کشورها خراب شد؟