یکی از رمزارزهایی که توانسته‌ در سال اخیر حدود ۱۵۰ درصد رشد کرده و سود بی‌نظیری را عاید سرمایه‌گذاران کند، رمزارز bnb است. در یک سال گذشته، قیمت bnb از حدود ۲۰۰ دلار، به ۵۰۰ دلار رسیده و طبق باور بسیاری از کارشناسان، در آینده نیز رشد زیادی را تجربه خواهد کرد. در ادامه این مطلب، ضمن بررسی مزایای خرید bnb، نحوه خرید آن در صرافی بیت ۲۴ را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد تا اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال را دارید، بتوانید به‌راحتی این کار را انجام دهید.

images_1721810062_66a0bc8e3e327

مزایای خرید bnb

بزرگ‌ترین مزیتی که درمورد bnb وجود دارد، این است که توسط صرافی بایننس (یکی از صرافی‌های بین‌المللی معروف) به بازار معرفی شده و از اعتبار بالایی برخوردار است. درواقع، نماد bnb، مخفف Binance Coin بوده و نشان از اصالت این رمزارز دارد؛ علاوه‌براین، ارز دیجیتال bnb نه‌تنها در صرافی بایننس، بلکه در تمامی صرافی‌های معتبر جهان خرید و فروش می‌شود.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه بلاک‌چین و web3، سبب شده‌است تا رمزارز bnb به یکی از پرطرف‌دارترین‌ها تبدیل شود؛ همچنین، پشتیبانی صرافی بایننس از قیمت bnb، ثبات خوبی را برای این ارز دیجیتال ایجاد کرده و به‌همین‌خاطر خرید آن را می‌توان یک تصمیم کم‌ریسک دانست.

چرا خرید رمزارز bnb از صرافی بیت ۲۴ مقرون‌به‌صرفه است؟

خرید bnb از صرافی بیت ۲۴ را از بسیاری از زوایا می‌توان امری کاملا به‌صرفه دانست. بیت ۲۴ در مقایسه با سایر صرافی‌ها کارمزد بسیار کم‌تری را دریافت کرده و درصورتی‌که معامله به‌نحوی باشد که هر دو عملیات واریز و برداشت داخل صرافی انجام شوند، هیچ کارمزدی در نظر گرفته نخواهد شد. با یک جستجوی کوتاه، می‌توان دریافت که خرید هر کدام از رمزارزهای بازار ازطریق بیت ۲۴ نه‌تنها در مقایسه با صرافی‌های داخلی، بلکه در مقایسه با صرافی‌های خارجی نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

نحوه خرید ارز دیجیتال bnb از صرافی بیت ۲۴

توسعه‌دهندگان وب‌سایت صرافی بیت ۲۴ همواره در تلاش هستند تا یک محیط ساده و پرامکانات را به کاربران ارائه دهند. به‌همین‌خاطر، کارکردن با این صرافی حتی برای افرادی که آشنایی چندانی با دنیای ارزهای دیجیتال ندارند نیز کار چندان دشواری نیست. مراحل خرید bnb در صرافی بیت ۲۴ به شرح زیر هستند.

ثبت‌نام و احراز هویت

برای آگاهی از قیمت bnb نیازی به ثبت‌نام نبوده و می‌توان بدون داشتن حساب کاربری از ابزارهای موجود در این وب‌سایت استفاده کرد؛ اما برای خرید bnb، انجام ثبت‌نام و احراز هویت الزامی است. احراز هویت صرافی بیت ۲۴ با استفاده از سیستم‌های پیشرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌انجام می‌رسد. فقط کافی است که ضمن واردکردن اطلاعات هویتی، عکس‌های هر دو طرف کارت‌ملی نیز در سایت آپلود شوند؛ علاوه‌براین، نیاز به ضبط یک ویدیو و تایید موافقت با قوانین بیت ۲۴ نیز وجود دارد.

images_1721810095_66a0bcaf745e0

ورود به صفحه خرید و فروش آنی

برای خرید bnb، لازم است تا ابتدا وارد بخش «خرید و فروش آنی» شد. برای ورود به این بخش، می‌توان از نوارابزار کنار صفحه (دسکتاپ) یا نوارابزار پایین صفحه (اپلیکیشن موبایل) استفاده کرد. در بخش خرید و فروش آنی، باید جزییات معامله را مشخص کرد تا بتوان وارد گام‌های بعدی شد.

انتخاب ارز bnb

اولین مورد از جزییات معامله، نوع رمزارز است. در قسمت «انتخاب ارز دیجیتال»، چند مورد از معروف‌ترین رمزارزها ازجمله bnb عنوان شده‌اند. درصورتی‌که bnb داخل گزینه‌ها نبود، می‌توان در فیلد «جستجوی نام ارز»، نماد یا اسم کامل آن را جستجو کرد.

تعیین مقدار ریالی

بعد از انتخاب ارز bnb، باید مقدار پول ریالی که قصد مبادله آن با bnb وجود دارد، تعیین شود. برای تعیین این مقدار باید از فیلد «مبلغ (پرداخت می‌کنید)» استفاده کرد. روبه‌روی همین فیلد، بخش دیگری با نام «مقدار (دریافت می‌کنید)» وجود دارد که نشان می‌دهد درازای پرداخت مبلغی که مشخص شده، چه مقدار bnb دریافت خواهد شد. سرورهای بیت ۲۴ به‌صورت لحظه‌ای قیمت bnb را رصد می‌کنند تا معامله طبق آخرین قیمت بازار صورت بگیرد. لازم به ذکر است که به‌جای ریال، رمزارز USDT نیز قابل پرداخت است.

انتخاب نحوه دریافت ارز

بعد از این، باید نحوه دریافت ارز را مشخص کرد. در این قسمت، دو گزینه با عنوان‌های «ذخیره در کیف پول ارزی بیت ۲۴» و «واریز به کیف پول شخصی» وجود دارند. واریز به کیف پول ارزی بیت ۲۴ از بعضی جهات گزینه بهتری است؛ چراکه می‌توان در هر لحظه ارز bnb را مجددا به صرافی فروخت.

اتمام فرآیند خرید

درصورتی‌که در مرحله قبل، گزینه «ذخیره در کیف پول ارزی بیت ۲۴» انتخاب شده باشد، می‌توان مستقیم وارد درگاه پرداخت شد و با انتقال مبلغ موردنظر به صرافی، رمزارزها را دریافت کرد؛ اما درصورتی‌که گزینه «واریز به کیف پول شخصی» انتخاب شده باشد، باید ابتدا «آدرس کیف پول» و «شبکه پرداخت» را انتخاب کرد و سپس ازطریق درگاه بانکی، مبلغ موردنیاز را پرداخت کرد و خرید را به‌اتمام رساند.

images_1721810125_66a0bccda40f1

جمع‌بندی

در این مطلب، سعی کردیم تا علاوه‌بر اشاره‌ای کوتاه به قیمت bnb، مزایا و نحوه خرید آن از صرافی بیت ۲۴ را نیز توضیح دهیم. رمزارز bnb یکی از قدرتمندترین ارزهای دیجیتال بازار بوده و به‌احتمال زیاد در آینده‌ای نه‌چندان دور، پیشرفت شگرفی را تجربه خواهد کرد. اگر شما نیز قصد خرید این رمزارز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به صرافی بیت 24 مراجعه کرده و پس از ساخت حساب کاربری خود، هر مقدار bnb را که می‌خواهید خریداری کنید.