انتخاب ست موس و کیبورد مناسب، همانند انتخاب کفش مناسب است که باید به راحتی، کارایی و البته زیبایی آن توجه کنید. هنگامی که راه می‌روید راحتی و سبکی کفش شما در نوع راه رفتن و مقدار مسافت پیاده رویتان تاثیر می‌گذارد و در هنگام کار با سیستم، راحتی دستان شما نیز موجب بیشتر شدن کیفیت کار شما خواهد شد. خرید یک ست کیبورد و موس مناسب می‌تواند به شما حس راحتی در حین انجام کار بدهد و همین باعث بالا رفتن راندمان کاری شما خواهد بود. در این راهنما، به شما کمک می‌کنیم تا با در نظر گرفتن نیازها و بودجه‌تان، بهترین ست را انتخاب کنید. خرید ست موس و کیبورد مناسب یکی از دغدغه‌های مهم کاربران است و قیمت متنوع ست موس و کیبورد در بازار نیز انتخاب آن را به کاری دشوار تبدیل کرده است. در ادامه قصد داریم نکات مهمی که در خرید ست موس و کیبورد باید به آن توجه کرد را بررسی کنیم تا خرید ست موس و کیبورد مناسب برای شما آسان‌تر شود.

عوامل مهم در خرید ست موس و کیبورد

خرید ست ماوس و کیبورد باید با نوع عملکرد روزانه سیستم شما مرتبط باشد. اگر کارمند هستید به یک ست موس و کیبورد با محدوده قیمت پایینی نیاز دارید که نه خیلی گران قیمت و خاص باشد و نه خیلی ارزان و بی کیفیت که در طول استفاده آسیب ببیند. ست ماوس و کیبورد کارمندی از شرکت بیاند به قدری تنوع دارد که می‌توانید با کمترین بودجه از شرکت بیاند یا تسکو ست موس و کیبورد بخرید. خرید ست موس و کیبورد از برند های ایرانی نسبتا به صرفه تر خواهد بود چرا که پول گمرک و حمل و نقل کالاهای ورداتی شامل آن ها نخواهد شد.

خرید موس و کیبورد ست

از طرفی اگر گیمر یا کاربر حرفه‌ای سیستم هستید و قصد خرید ست موس و کیبورد از برند های خارجی دارید، برند تراست، لاجیتک و ریزر نیز در بازار به تولید محصولات باکیفیت و بادوام پرداخته است که با خرید آن ها تا مدت طولانی از خرید ست موس و کیبورد جدید بی‌نیاز خواهید شد. قیمت ست موس و کیبورد های ایرانی مناسب تر است و برای مصارف غیر حرفه‌ای مناسب است اما قیمت ست موس و کیبورد های خارجی بیشتر خواهد بود. برای دیدن تنوع این ست های موس و کیبورد می‌توانید به دسته بندی ست موس و کیبورد در سایت های فروشگاهی مثل مهرگان آی تی مراجعه کنید. می‌توانید در این گونه سایت های فروشگاهی انواع ست موس و کیبورد را مقایسه و بررسی کنید.

محدوده قیمت ست ماوس و کیبورد

قیمت ست موس و کیبورد در ایران محدوده های متفاوتی دارد که در ادامه طبق این محدوده قیمت به شما کالاهای متفاوتی معرفی خواهیم کرد. ست موس و کیبورد ارزان قیمت از 200 هزار تومان تا 500 الا 600 هزار تومان در بازار ایران به فراوانی یافت می‌شود که اکثرا از برند سادیتا، تسکو و بیاند هستند. جدیدا برند های کوچک و متفرقه ای نیز به بازار اضافه شده اند که محصولات آن ها از نظر کیفیت مورد اطمینان نخواهد بود.

اگر قصد خرید ست موس و کیبورد دارید و می‌خواهید از برند معتبری خرید کنید، ما برای خرید ست موس و کیبورد سایت مهرگان آی تی را به شما معرفی می‌کنیم و یا سایت هایی که به صورت معتبر به فروش قطعات اصلی و جانبی مشغول هستند. با خرید از این شرکت ها مطمئن خواهید بود ست موس و کیبورد خریداری شده شامل ضمانت و خدمات پس از فروش خواهد بود. حال بیایید با توجه به هر محدوده قیمت بازار بررسی کنیم کدام ست موس و کیبورد ارزش خرید دارند.

نکات مهم هنگام خرید ست کیبورد و ماوس

موس و کیبورد ها انوع و اقسام مختلفی دارند و هرکدام از آن ها برا کاربری های خاصی ساخته شده اند. در بازار کامپیوتر می‌توانید مطابق نوع کاربری سیستم خود موس و کیبورد خاصی که مد نظر دارید تهیه کنید. چه گیمر باشید، چه طراح گرافیکی باشید، ست موس و کیبورد های خاصی برای شما در بازار وجود دارد که می‌توانید برای راحتی هنگام کار از ان استفاده کنید. در ادامه به معرفی انواع ست و موس کیبورد می‌پردازیم و کاربری هر کدام را به شما خواهیم گفت.

قیمت موس و کیبورد ست

نوع اتصال ست کیبورد و موس

ست کیبورد و موس از نظر اتصال آن روی قیمت تاثیر گزار است. قیمت موس و کیبورد ست با سیم کمتر از ست موس و کیبورد با سیم خواهد بود. با سیم یا بی‌سیم بودن ست ماوس و کیبورد را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

• دقت ماوس (DPI) در ست موس و کیبورد

دقت ماوس برای گیمرها و کارهای طراحی گرافیک اهمیت بیشتری دارد و بالا بودن دقت موس در موس و کیبورد ست بسیار مهم است و پیش از خرید حتما این مورد را بررسی نمایید.

• نوع سوئیچ کیبورد در ست موس و کیبورد

انواع مختلفی از سوئیچ‌های کیبورد مکانیکی وجود دارد که هر کدام حس متفاوتی هنگام تایپ کردن ایجاد می‌کنند. به طور کلی سه نوع کلید یا سوئیچ وجود دارد : کیبورد هایی با سوئیچ های غشایی، کیبورد هایی با سوئیچ های مکانیکی و کیبورد هایی با نوع سوئیچ ممبرین که بیشتر ست موس و کیبورد ها از نوع سوم هستند.

موس و کیبورد ست

جمع بندی

سوال بسیاری از کاربران این است که کدام کیبورد و ماوس مناسب سیستم ماست و یا تفاوت موس اپتیکال و لیزری چیست؟ با توجه به مقدار بودجه مان چه محصولی انتخاب کنیم که هم کیفیت و هم طراحی دلخواهمان را داشته باشد؟ در این مطلب قصد داشتیم به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید ماوس و کیبورد ارزان یا همان ست موس و کیبورد اقتصادی مناسب پاسخ دهیم و بررسی کنیم کدام ماوس و کیبورد های بازار به نسبت قیمتشان ارزش خرید دارند؟ امیدواریم این مطلب به شما در انتخاب ست موس و کیبورد مورد نیازتان کمک کرده باشد.