یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسانی در هر زمان و هر مکانی، امنیت است. امروزه با افزایش آمار سرقت بسیاری از افراد به دنبال راهکارهای مناسب برای حفظ اموال شخصی خود در خانه یا محل کار هستند. درب ضد سرقت یکی از بهترین و موثرترین ابزارهای تامین امنیت در هر مکانی است. در سالیان اخیر درب ضد سرقت یکی از پرفروش‌ترین و مهم‌ترین انواع درب‌های ساختمان به شمار می‌آید. اما این محصول چگونه از ورود سارقین به یک ساختمان جلوگیری می‌کند؟ چرا همواره خرید درب ضد سرقت پیشنهاد می‌شود؟ در ادامه با شرکت دژ همراه باشید تا با این محصول به خوبی آشنا شوید و اطلاعات کافی در مورد آن را به دست آورید.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت یکی از انواع مختلف درب‌های ساختمانی محسوب می‌شود که در ورودی واحدهای اداری و مسکونی قرار می‌گیرد و با مقاومت بالایی که از خود نشان می‌دهد، مانع از ورود سارقین به محیط داخلی می‌شود. این محصول در برابر فشار، ضربه، تخریب و اهرم شدن دوام می‌آورد و از ورود سارقین به محیط داخلی جلوگیری خواهد کرد.

درب ضد سرقت علاوه بر استحکام بالایی که دارد، دارای ظاهری زیبا است و می‌تواند نقش موثری را در زیباسازی فضای شما ایفا کند. بدیهی است که این محصول با درب‌های معمولی متفاوت است زیرا دارای استراکچر داخلی مستحکم و قفل‌های مخصوصی است که در درب‌های معمولی به کار نمی‌روند.

استراکچر داخلی

درب ضد سرقت دارای استراکچر داخلی خاصی است. در این محصول از ورقه فولادی استفاده می‌شود که باعث استحکام بسیار بالای درب خواهد شد. اگر شما قصد خرید درب ضد سرقت از کارخانه دژ را دارید، باید بدانید که محصولات دژ در سه سری اکونومی یا همان اقتصادی، درجه یک و لوکس تولید می‌شوند.

در درب‌های ضد سرقت سری اکونومی، ورق فولادی به صورت ۷۰ درصد به کار می‌رود. درب‌های ضد سرقت سری درجه یک، دارای ورقه سرتاسری فولادی هستند. اما شما با خرید انواع درب ضد سرقت سری لوکس، محصولاتی را دریافت می‌کنید که علاوه بر ورقه فولادی سرتاسری دارای قوطی‌کشی نیز می‌باشند و استحکام فوق‌العاده بالایی دارند.

خرید درب ضد سرقت

قفل ضد سرقت

تنها استراکچر داخلی درب ضد سرقت به مقاومت بالا و استحکام زیاد آن کمک نمی‌کند بلکه این محصولات دارای قفل‌های ضد سرقت مستحکمی هستند. قفل‌های درب ضد سرقت شامل انواع مختلف هوشمند یا دیجیتال، گاوصندوقی، مرکزی، پستچی، چنگکی و... است. لازم به ذکر است که خود قفل هوشمند یا دیجیتال دارای انواع مختلف تشخیص چهره، کارتی، اثر انگشتی، رمزدار و یا ترکیبی از این‌ها می‌باشد.‌ این قفل‌ها مخصوص درب‌های ضد سرقت هستند و استحکام بسیار بالایی دارند.

طرح‌های مختلف درب ضد سرقت

در حالت کلی باید بدانید که در کشور ما درب ضد سرقت ایرانی تولید می‌شود و درب ضد سرقت ترک نیز وارد خواهد شد. در مورد طرح درب ضد سرقت باید بدانید که این محصولات در دو نوع کلاسیک و مدرن تولید می‌شوند. درب ضد سرقت مدرن ظاهری بسیار ساده دارد و گاهی روی آن اشکال مکعبی یا زاویه‌دار دیده می‌شوند.

معمولاً از این محصول با طراحی مدرن در خانه‌های مینیمال و مکان‌های با دکوراسیون داخلی مدرن بهره می‌برند. درب ضد سرقت کلاسیک دارای طرحی با ظاهر کلاسیک است و روی آن نقش‌های برجسته فراوان با منحنی‌های زیادی مشاهده می‌شود. بدیهی است که از این محصول در فضاهایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است که هم درب‌های ایرانی و هم مدل‌های ترک، دارای طرح‌های کلاسیک و مدرن هستند.

خرید درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

این محصول دارای ابعاد استانداردی است. درب ضد سرقت تک لنگه با ابعاد ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر و ۱۱۵ در ۲۰۵ سانتی‌متر تولید می‌شود اما شما می‌توانید درب ضد سرقت را سفارش‌سازی نیز کنید. در حقیقت از مزایای خرید درب ضد سرقت از کارخانه امکان سفارش‌سازی آن متناسب با ابعاد محل نصب است. شرکت دژ این امکان را برای شما فراهم کرده است که شما بتوانید درب ضد سرقت خود را مطابق با ابعاد، جنس و طرح مورد نظرتان سفارش دهید.

قیمت درب ضد سرقت

درست است که قیمت درب ضد سرقت از قیمت درب‌های معمولی بیشتر است اما شما با خرید درب ضد سرقت از کارخانه، مبلغ بسیار مناسبی را پرداخت خواهید کرد. در کارخانه دژ، درب‌ با کیفیت بالا و مواد اولیه بسیار عالی تولید می‌شود و به صورت مستقیم به دست مشتری می‌رسد و همین موضوع باعث قیمت مناسب آن خواهد بود. در حالت کلی باید بدانید که قیمت درب ضد سرقت به عواملی مانند جنس، ابعاد، طرح، کیفیت مواد اولیه، آماده یا سفارشی بودن محصول، نوع قفل، یراق‌آلات و... بستگی دارد.

خرید درب ضد سرقت دژ

شرکت دژ یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع درب ساختمان از جمله درب ضد سرقت در کشور محسوب می‌شود که محصولات خود را در سه نوع اکونومی، درجه یک و لوکس ارائه می‌دهد. این مجموعه امکان سفارش‌سازی این محصول را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. علاوه بر این، شما می‌توانید انواع درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی آماده را نیز از این مجموعه تهیه کنید.

قیمت خرید درب ضد سرقت دژ بسیار مناسب است و کیفیت محصولات این مجموعه بسیار بالا می‌باشد. شما دوستان گرامی می‌توانید با کارشناسان شرکت دژ تماس بگیرید و با آنها مشاوره رایگان داشته باشید تا پس از کسب اطلاعات کافی، اقدام به خرید درب ضد سرقت نمایید.