اگر به دنبال لیفت صورت با جراحی و یا سایر روش ها باشید قطعا برایتان سوال خواهد بود که ماندگاری لیفت صورت با جراحی چقدر است چرا که این سوال همواره برای افراد زیادی پیش می آید. اگر می خواهید همه جوانب را در نظر بگیرید باید بدانید ماندگاری جراحی لیفت صورت چقدر است. افراد اغلب جهت افزایش اعتماد به نفس خود به اقداماتی چون لیفت صورت با روش های مختلف روی می آروند.

1

 

لیف صورت چیست؟

با افزایش سن  افراد به مرور زمان با کاهش تجمع چربی‌ ها و دیگر موارد مواجه می شوند که این عاملیت باعث افتادگی پوست می شود. افراد اغلب از این موضوع ناراحت هستند که در جست و جوی روش های مختلف برای حل آن می گردند. امروزه روش های مختلفی برای رفع افتادگی پوست وجود دارد که لیفت جراحی نمونه ای از آن است. معمولا افراد این افتادگی را در ناحیه چشم و ابرو  بیشتر دارند که با روی آوردن به عمل جراحی این مشکل را حل می کنند. لیفت صورت به شکل غیر تهاجمی و غیر جراحی صورت می گیرد که کمک می کند ۵ تا ۱۰ سال جوان ‌تر دیده شوید. این روش با انواع پوست ها سازگاری دارد که معمولا عوارض و خطرات خاصی ندارد. در این روش نیازی به بیهوشی نخواهید داشت و پزشک تنها با بی حسی موضعی اقدام به عمل جراحی می کند.

2

ماندگاری روش های مختلف جراحی لیفت صورت

موارد زیادی همچون  بالا رفتن سن، آلودگی هوا و سبک زندگی نادرست به مرور باعث ایجاد چین و چروک پوست می شود که لیفت صورت با جراحی می تواند بهترین راه جهت رفع این مشکلات باشد. این روش به عنوان یک روش ماندگار و مطمئن جهت رفع افتادگی و بالا کشیدن پوست خواهد بود. لیفت صورت، سفت کردن پوست صورت و بافت های گردن همگی می توانند با روش جراحی رفع شوند و به مدت طولانی ماندگار باشند. لیفت صورت با جراحی به سه روش زیر صورت می گیرد.

همچنین جراحی لیفت شقیقه با بی حسی موضعی یکی از روش هایی که است افراد زیادی به آن روی می آورند، به این علت که تغییر بسیار زیادی بر روی چهره دارد.

ماندگاری لیفت صورت کلاسیک

روش کلاسیک لیفت صورت را با بی هوشی عمومی صورت می گیرد. در این روش برش هایی در اطراف صورت ایجاد می گردد که در  پشت ناحیه گوش و زیر چانه هم با زدن برش، پوست های اضافی و افتاده برداشته می شود. برش های به وجود آمده در صورت و ناحیه مختلف با بخیه بسته می شود. ماندگاری لیفت صورت در این روش نسبت به سایر روش ها بیشتر خواهد بود. دلیل آن می تواند به تغییرات بالای ایجاد شده بر روی پوست و عضلات صورت نسبت به سایر روش ها باشد. در روش کلاسیک زیباجو حدود 10 سال یا بیش تر می تواند کاهش سن داشته باشد. البته برش زیاد در این روش یکی از ایرادات در این روش است.

ماندگاری لیفت صورت با اندوسکوپی

لیفت اندوسکوپیک صورت یکی از راه هایی است که امروزه در صدر تکنیک های کاربردی جهت  لیفتینگ صورت است. علت اینکه این روش نسبت به روش های دیگر از محبوبیت بالاتری برخوردار است این است که هیچ نیازی به ایجاد برش های وسیع جهت انجام جراحی لیفت صورت اندوسکوپیک ندارد. بهتر است بدانید که میزان ماندگاری در این روش 7 سال یا بیش تر خواهد بود.

3

ماندگاری مینی لیفت صورت

روش مینی لیفت مناسب افرادی است که افتادگی و شلی پوست صورت آن ها کم است. برش های ریزی در این روش روی پوست ایجاد می شود و میزان لیفت صورت به اندازه روش کلی  نخواهد بود. در روش چربی اضافی در عمق عضله های پوست برداشته می شود تا پوست سفت تر شود و چروک کاملا از بین برود. این روش با بی حسی صورت خواهد گیرد. ماندگاری این روش حدود 5 تا 7 سال خواهد بود.

4

افزایش ماندگاری جراحی لیفت صورت چگونه است؟

جهت افزایش ماندگاری لیفت صورت می بایست  به چند نکته توجه خاصی داشته باشید:

  • تخصص پزشک در ماندگاری لیفت تاثیر دارد. هر چه تخصص و مهارت بیشتری باشد، قطعا نتیجه بهتری خواهید دید.
  • نوع و روش درمان در ماندگار موثر خواهد بود.
  • به نکات مراقبتی قبل از لیفت و بعد از لیفت باید توجه بالایی داشت.

5

ماندگاری در کدام روش لیفت صورت بیشتر است؟

در روش‌ های تزریق چربی و جراحی میزان ماندگاری لیفت صورت بسیار بالاتر خواهد بود. نتایج و ماندگاری این روش‌ در مقایسه با سایر روش ها مادگارتر و اثربخش تر خواهد بود.

لیفت صورت برای رفع چه عیوبی استفاده می شود؟

لیفت صورت برای افتادگی در قسمت های مختلفی صورت می گیرد که از جمله آن عبارت اند:

افتادگی ابرو

افرادی که ابروهای افتاده دارند با لیفت شقیقه می توانند به صورت دائمی افتادگی ابروهای خود را دیگر از بین ببرند.  افتادگی ابروها  تنها مربوط به افراد با سن بالا نخواهد بود، گاها افراد به دلیل ژنتیک با این مشکل مواجه هستند که با این روش می توانند زیبایی را در چهره خود افرایش دهند.

افتادگی و بی حالت بودن چشم

گاها افرادی که چشم‌هایی افتاده و بی حالت دارند از این روش جهت رفع آن استفاده می کنند. البته این مشکل با آرایش نیز حل می شود اما به طور دائم نخواهد بود و با افزایش سن نیز مشکل بیشتر خواهد شد. 

بهتر است جراحی لیفت صورت خود را در کلینیک های معتبر انجام دهید. یکی از کلینیک های زیبایی معتبر در تهران، کلینیک زیبایی پارمین است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت خود با شماره ۰۲۱۴۴۰۵۵۰۱۳ تماس گرفته یا به وب سایت https://parminclinic.com/ مراجعه نمایید.