پايگاه خبري تحليلي «پارس»-

 چهار تيم نهايي جام جهاني چه ويژگي مشتركي دارند؟

تيم‌هاي صعود كننده به مرحله نيمه نهايي، تيم‌هايي ريشه‌دار و استخوان‌دار هستند و با تجربه كافي كه از بازي‌ها به دست آوردند هميشه پيروز مسابقات بودند. اين‌ تيم‌ها بازي‌هاي خيلي سختي را در پيش رو خواهند داشت چراكه بارها با هم بازي كردند و هر كدام از تيم‌ها توانسته‌اند موفقيت‌هايي را كسب كنند. تيم‌هاي حاضر در مرحله نيمه نهايي بايد از لحاظ بدني آماده باشند و بتوانند از موقعيت‌ها به خوبي استفاده كنند تا برنده اين ديدارها باشند.

 

 برزيل بايد مقابل آلمان به ميدان برود. در اين خصوص نظر شما چيست؟

 تيم ملي آلمان در جام‌هاي بزرگ هميشه ريشه‌دار بوده و توانسته عناوين بسيار زيادي را كسب كند. تيم برزيل نيز با توجه به عملكرد خوبي كه دارد مي‌تواند در اين دوره از مسابقات جام جهاني 2014 از ميزبان بودنش براي پيروزي در اين مسابقات استفاده كند و نتيجه را به نفع خود تمام كند ولي با توجه به بازيكنان مصدومي كه دارد در اين ديدار بايد مناسب عمل كند و نگذارد ضربه‌اي به تيم وارد شود. تيم آلمان و برزيل جزو تيم‌هاي موفق در جام جهاني2014 هستند و بازي خوب آنها در اين بازي تعيين كننده برنده است.

 

 و نظر شما در مورد  بازي آرژانتين-هلند؟

تيم ملي هلند با برنامه‌ريزي كامل و كادر فني خوب بالا آمده كه بتواند پيروز اين مسابقات باشد. تيم ملي آرژانتين نيز با بازيكنان خلاق و با تجربه تاكنون نتايج خوبي را به دست آورده است. بازي آرژانتين-هلند يك بازي جنجالي است چراكه جزو تيم‌هاي بزرگ و قدرتمند هستند و هر كدام از تيم‌ها بايد از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده كند تا بتواند برنده اين بازي‌ها در مسابقات جام جهاني2014 باشد و به نظر من هر كدام از اين تيم‌ها به تنهايي يك فينال هستند.