علی شیرین‌زاد، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، با اشاره به حملات متعدد فلسطینی‌ها و حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت که علی‌رغم این فعالیت‌ها، به دلیل کنترل فضای مجازی توسط جبهه غرب، آمار و اطلاعات مربوط به تلفات و خسارات رژیم اسرائیل به ندرت منتشر می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف عبارت‌های مربوط به انتقام از اسرائیل از شبکه‌های اجتماعی، به دو دلیل اصلی صورت می‌گیرد: نخست، جلوگیری از انتشار موفقیت‌های جبهه مقاومت و دوم، حفظ وضعیت روحی مردم اسرائیل که به شدت تحت فشار هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین به کشته شدن یکی از سرکرده‌های اصلی رژیم صهیونیستی در یکی از جنگ‌های اخیر اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار در طول یک سال تلاش کرده است تا اخبار اینچنینی را پنهان کند.

او تأکید کرد: فضای مجازی به شکلی مدیریت می‌شود که هرگونه خبری که به ضعف صهیونیست‌ها یا قدرت جبهه مقاومت مرتبط باشد، حذف می‌شود.

شیرین‌زاد در پایان گفت : این نوع اقدامات نشان‌دهنده جنگ روانی و رسانه‌ای است که میان جبهه مقاومت و دشمنان آن در حال وقوع است.

او بر لزوم توجه بیشتر به موفقیت‌های جبهه مقاومت و انتشار آن‌ها در فضای مجازی تأکید کرد و افزود : باید با استفاده از ابزارهای مناسب، این اخبار به گوش مردم برسد تا روحیه آن‌ها تقویت شود.