کامران پولادی، نماینده مردم نوشهر چالوس کلاردشت در گفت‌وگو با پارس نیوز، درباره لزوم همدلی میان مجلس شورای اسلامی و دولت چهاردهم برای تشکیل هرچه زودتر کابینه دولت جدید عنوان کرد:‌با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ و تاکید ایشان بر کلمه همدلی و تعامل سازنده قوای سه گانه وظیفه دارند تا بهترین همکاری را حول توصیه‌های رهبری با یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی متوجه شدیم که اراده خوبی از سوی دولت چهاردهم برای موضوع همدلی شکل گرفته است و قطعا نمایندگان نیز  این همدلی و همکاری را ادامه خواهند داد تا هرچه سریع‌تر کابینه دولت چهاردهم شکل بگیرد و هر وزیر کارهای مربوطه خود را به نحو احسن انجام دهد.

نماینده مردم نوشهر چالوس کلاردشت در پایان تاکید کرد: البته مجلس دوازدهم حتما شاخص‌ها و ویژگی‌های برشمرده رهبر انقلاب برای وزرای انقلابی را مد نظر خواهد داد و مطابق آن به وزرای پیشنهادی رای اعتماد خواهد داد. هرچند که رئیس جمهور محترم خودش قطعا با توجه به این شاخص ها وزرای مربوطه را معرفی کرده است.

پولادی تصریح کرد: مجلس در بررسی و دادن رای اعتماد به وزرا وسواس ، دقت نظر و احتیاط بسیاری خواهد داشت.برخی از وزرای آقای پزشکیان فاقد توانمندی و کارآمدی لازم هستند و این موضوع بر رای گیری نمایندگان اثرگذار خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نداشتن سابقه سوء و همچنین دارا بودن نگاه کلان به موضوعات از دیگر معیارهای مدنظر برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی است.