به گزارش پارس نیوز ، هویت ۲ نفر از ۴ کارگری که در جریان حادثه ریزش کوه در معدن شن و ماسه شماره ۵ شهرستان شازند جان خود را از دست داده‌اند، مشخص شد.

به گزارش ایلنا، ۲ جان‌باخته حادثه ریزش کوه در معدن شن و ماسه شماره ۵ شهرستان شازند به اسامی «محمد بوالحسنی» ساکن روستای حک بالا و «نصرت‌اله یارمحمدی» ساکن روستای اکبرآباد هستند که از ماه‌ها پیش به عنوان راننده کامیون و راننده بیل مکانیکی در این معدن مشغول به کار بودند.

به گفته منابع کارگری در شازند، پیکر ۲ کارگر دیگر بعد از گذشت ۴۸ ساعت زیر خروار‌ها خاک و سنگ محبوس است و همچنان جستجو برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

اولین تصاویر از ۲ جان‌باخته معدن شازند | هویت این دو نفر اعلام شد

وی با بیان اینکه مراسم تشیع این دو کارگر روز گذشته (دوشنبه ۲۸ خرداد ماه) در روستا‌های حک بالا و اکبرآباد برگزار شده است، گفت: این دو نفر از کارگران بازنشسته‌ای بودند که ناچار بودند به دلیل مشکلات معیشتی بدون بیمه به عنوان راننده بیل مکانیکی و کامیون در معادن منطقه مشغول کار شوند.

 

این منبع افزود: هم اکنون به دلیل حجم زیاد آوار سنگ، مسئولیت آواربرداری معدن شن و ماسه شازند به گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر استان مرکزی واگذار شده است.

صبح روز یکشنبه (۲۷ خرداد ماه) معدن شماره ۵ شازند در جاده اراک - توره ریزش کرد که در نتیجه آن ۴ کارگر زیر آوار مدفون شدند. روز حادثه پیکر بی‌جان ۲ کارگر پیدا شد، اما هنوز دو کارگر در زیر آوار محبوس هستند./زی سان