به گزارش پارس به نقل ازروزنامه نود؛ گل وریا غفوری به سیدمهدی رحمتی بی تردید از زیباترین گل های لیگ امسال بود. غفوری از فاصله حدود ۴۰ متری دروازه استقلال را باز کرد تا این تیم از کسب سه امتیاز باز بماند. این بازیکن می گوید گلش سیدمهدی را غافلگیر کرد و هر دروازه بانی جای رحمتی بود روی آن شوت گل می خورد. حرف های بازیکن نفت را بخوانید.

* گل قشنگی زدی؟

- مرسی از لطف شما.

* هنوز از گلت حرف می زنند.

- ممنون البته متاسفانه آن گل در لحظات آخر بازی به ثمر رسید و ما فرصت نداشتیم تا بتوانیم گل دوم و پیروزی بخش را به ثمر برسانیم. خود رحمتی هم فکر نمی کرد من از آن فاصله گل بزنم و غاغلگیر شد. شدت ضربه خیلی زیاد بود. البته من قبلا از این فاصله به پرسپولیس هم گل زده بودم.

* منظورت از آن شادی گل به چشمان رحمتی بود؟

- نه منظورم به رحمتی نبود. بلکه من متوجه شدم کادر تیم ملی در ورزشگاه حضور دارد و آن شادی را برای مربیان تیم ملی انجام دادم و به آنها فهماندم تا مرا هم ببینند. این شادی فقط یک درخواست از کی روش بود و منظور خاصی نداشتم.

* بازیکنان استقلال در مورد گلت حرفی به تو نزدند؟

- فقط آندو تیموریان سمتم آمد و گفت تبریک می گویم گل قشنگی زدی. البته تیموریان هم به تایلند یک گل خیلی زیبا زده بود.

* مقابل شوت زن های استقلال ضربه ات را خیلی با اعتماد به نفس زدی؟

- در آن لحظه حس خوبی داشتم و می دانستم می توانم ضربه دقیق و محکمی بزنم. به همین دلیل ضربه ام جایی رفت که باید می رفت.

* به نظرت رحمتی مقصر بود؟

- بنده خدا سید تقصیری نداشت. هر دروازه بان دیگری هم جای او بود غافلگیر می شد و آن گل را می خورد.

* روی فاصله این گل حرف و حدیث زیاد است خیلی ها می گویند از ۲۷ متری و بعضی نیز معقتدند از فاصله ۴۰ متری گل زدی خودت چه می گویی؟

- من فکر می کنم از فاصله ۴۰ متری بود. از قوس وسط زمین زدم. فکر نمی کنم از این نوع گل ها هر ۲۰ سال یکبار کسی بتواند بزند. امیدوارم قسمت شود و در بازی های دیگر هم بتوانم چنین گل هایی بزنم. اما به تراکتور و سایپا هم از این گل ها زدم.

* استقلال را چطور دیدی؟

- هر چند ۴،۵ بازیکن استقلال غایب بودند اما تیم آنها بسیار باتجربه و بزرگ است.

* در صحبت هایت گفتی منظورت از این خوشحالی به کی روش بود اما مصاحبه او در برنامه ۹۰ حاکی از آن است که او قصد ندارد بازیکنان دیگری را به تیم ملی دعوت کند؟

- من قصد دارم کاری کنم مجبور شود دعوتم کند.

* اما اکثر بازیکنان اعتراض کردند و گفتند بی انگیزه شده اند.

- با آن بازیکنان موافق نیستم. اگر یک بازیکن زحمت بکشد حتم بدانید حق خودش را از خدا می گیرد. مطمئنم اگر عملکردم خوب باشد کی روش هم مرا می بیند و به تیم ملی دعوتم می کند.

* دوست داری روزی در استقلال یا پرسپولیس بازی کنی؟

- صددرصد. بازی در تیم های بزرگ و پرطرفدار واقعا لذت بخش است و دنیای دیگری دارد.

* بازی با گسترش؟

- در این چند وقت تمام بازی هایمان پشت سر هم برگزار شد و ما با تیم های قدرتمندی مانند فولاد، تراکتور و استقلال بازی کردیم. بعد از گسترش هم با سپاهان بازی داریم. قطعا جدال راحتی پیشرو نداریم و من فکر می کنم این برنامه ریزی به خاطر تیم ملی یا جام جهانی است. امیدوارم ببریم.

* به این تیم هم گل می زنی؟

- امیدوارم، هر چه خدا بخواهد. اگر قسمت باشد دوست دارم از این گلها بیشتر بزنم.