به گزارش پارس، زینی زاده، مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: ما برنامه مایلی کهن را هفته گذشته گرفتیم و قرار است امروز هم با جلالی جلسه ای برگزار کنیم و برنامه این مربی را هم بگیریم.

زینی زاده در ادامه اظهار داشت: بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است که با اعضای هیئت مدیره روز دوشنبه جلسه داشته باشیم و بعد از اعلام نظرات سرمربی تیم را سه شنبه معرفی می کنیم.

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شانس مجید جلالی و مایلی کهن برای سرمربیگری تیم یکسان است، برنامه های هر دو مربی را روز دوشنبه به هیئت مدیره می دهیم و از بین این دو مربی، یکی را انتخاب می کنند.

وی تصریح کرد: اگر با اعضای هیئت مدیره روی این دو مربی به جمع بندی نرسیم با گزینه های دیگر مذاکره می کنیم، ما سعی می کنیم که خواسته هواداران هم برای انتخاب سرمربی در نظر بگیریم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده گفت: ما به خاطر بودجه تا امروز صبر کردیم، بعد از تأمین بودجه توسط مسئولان تراکتورسازی از امروز قرار است که قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم.

زینی زاده بیان کرد: ابتدا سرمربی تیم را مشخص می کنیم و بعد بر اساس صلاحدید کادر فنی بازیکنان مد نظر را جذب می کنیم.

وی بیان کرد: بعد از انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید از هفته آینده تمرینات تیم را شروع و محل اردوی تیم هم طبق نظر سرمربی تعیین می کنیم.

وی درباره عقب افتادن از فصل نقل و انتقالات گفت: کمتر از ۴۸ روز مهلت برای جذب بازیکن داریم و سعی می کنیم از این زمان نهایت استفاده را کنیم، همچنین قصد نداریم که با عجله سرمربی تیم را انتخاب کنیم و با جمع بندی اعضای هیئت مدیره و بهترین گزینه را به عنوان سرمربی تیم معرفی کنیم.

وی درباره قرارداد تونی گفت: قرارداد تونی ۸۰۰ هزار دلار بوده است ما بیشتر مبلغ قرارداد تونی را پرداخت کردیم، در حال حاضر ۱۴۰ هزار دلار باقی مانده که طی چند روز آینده تسویه حساب می کنیم.