بعد از اتفاقات روز گذشته، پرسپولیسى ها تمرین امروز خود را در حالى آغاز کردند که ابتدا زیر نظر مارکو در سالن بدنسازى به کار با وزنه پرداختند.


* بازیکنان از ساعت ١١ با حضور در سالن بدنسازى کار با وزنه را پشت سر گذاشتند و بعد از آن با حضور در چمن تمرینات مدنظر برانکو را پى گرفتند.


* برخلاف تمرین روز گذشته خبرى از چالش مانکن در سالن بدنسازى نبود و همه بازیکنان بلافاصله در چمن تمرینات و آیتم هاى مدنظر برانکو را پشت سر گذاشتند.


* محمد امین آرام طبع که قصد جدایى در نیم فصل از پرسپولیس را داشت با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و ناکامى در این راه به تمرینات بازگشته و همراه با سایر بازیکنان آیتم ها را پشت سر گذاشت.


* بیرانوند و دیگر دروازه بانان زیر نظر پانادیچ به تمرین پرداختند. برانکو با قراردادن آدمک جلو دید آنها و شوت به سمت دروازه آیتم هاى مختلفى براى تمرین آنها در نظر گرفت.


* محسن ربیع خواه، مدافع چپ پرسپولیس که دوران مصدومیت را پشت سر مى گذارد در تمرین گروهى حضور یافت و به همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد و باید دید براى حضور در دربى وضعیت او چگونه خواهد بود.


* بازیکنان خط دفاعى به همراه باقرى زیر نظر برانکو به تمرین پرداختند و دیگر بازیکنان نیز تمرینات را با سرتن چوک به انجام رساندند.