به گزارش پارس نیوز،  پس از گرانی سرسام آور بلیط ورزشگاه ها در بریتانیا، این بار نوبت یکی از تیفوسی ترین طرفداران دنیا بود که اعتراض خود به این موضوع را نشان دهند.

طرفداران لیورپول با شعار همیشگی و مشهور خود ” تو تنها قدم نخواهی زد”، در همه جای دنیا زبانزد هستند. ولی فشار سنگین مالی تهیه بلیط برای تماشای دیدار تیم محبوبشان در آنفیلد، باعث شد که بندرنشینان لیورپول، در اعتراض به گرانی بلیط ها در بریتانیا، برای اولین بار دست از حمایت تیم محبوب خود برداشته و مقدمات نتیجه تساوی خانگی این تیم را فراهم آورند.

در حالیکه میانگین هزینه تامین بلیط برای هواداران بارسا، رئال و بایرن چیزی در حدود 19 پوند تخمین زده می شود، طرفداران لیورپول برای حضور در آنفیلد، باید هزینه سرسام آور 77 پوندی را متقبل شوند. هزینه ای که برای این هواداران که اکثرا قشر ماهیگیران را شامل می شوند، بسیار سنگین محسوب می شود. به همین دلیل، آن ها به نشانه اعتراض و با عمل به وعده خود، برای اولین بار سکو های “کاپ”، یکی از جهنمی ترین نقاط دنیا را پیش از موعد و قبل از سوت پایان بازی در دقیقه 77 ترک کردند.

این اعتراض شاید زنگ خطری جدی برای لیگ برتر قلمداد می شود که از دیرباز به علت حضور پرشور طرفداران در ورزشگاه ها و جو های سنگین استادیوم ها، جذاب ترین لیگ دنیا محسوب می شود. پیش از این طرفداران تیم های منچسترسیتی، آرسنال، اورتون، کریستال پالاس و وستبرومویچ نیز اعتراض خود را به گرانی بلیط ورزشگاه ها اعلام داشته بودند.

2645302_heroa

Capture

Capture

Capture