به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری ایسنا،غلامرضا بهروان اظهار کرد: این موضوع قدیمی شده است اما در هیات رییسه فدراسیون فوتبال همه مخالف بازگشت سایپا به تهران بودند اما خواست کفاشیان باعث این انتقال شد.

وی افزود: اعضای هیات رییسه فدراسیون به شدت مانع این انتقال بودند و سفت و سخت در مقابل آن ایستادند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ درباره انتقال راه آهن از تهران به استان البرز نیز گفت: ما موافق آمدن راه آهن به البرز هستیم به شرطی که مانند سایپا تنها برای بازی‌های خود به البرز نیاید و تمامی تیم‌های پایه خود را به این استان منتقل کند.

بهروان ادامه داد: البته استان البرز نیز باید شرایط خوبی برای راه آهن ایجاد کند تا در فضایی دو سویه اتفاقات خوبی برای ورزش استان البرز رخ دهد.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به مغفول ماندن لیگ امیدها گفت: متاسفانه در ایران همه به لیگ بزرگسالان نگاه می‌کنند و هیچ گونه توجهی به لیگ امیدها ندارند.

بهروان یادآور شد: متاسفانه پشتوانه سازی در فوتبال ایران فراموش شده و تمامی باشگاه‌ها به دنبال نتیجه گرایی در فوتبال بزرگسالان شده‌اند.

وی گفت: زمانی بیش از 90 درصد تیم های ملی پایه را بازیکنان تهرانی تشکیل می‌دادند اما امروز بر عکس شده و بیش از 93 درصد تیم‌های ملی را بازیکنان شهرستانی در اختیار گرفته‌اند.

بهروان با اشاره به مهاجرت بازیکنان شهرستانی برای ادامه فوتبال به تهران گفت: سال‌هاست این موضوع رخ داده و بسیاری از بازیکنان برای ادامه فوتبال خود راهی تهران شده‌اند که این موضوع فساد در رده‌های پایه را افزایش داده است.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: این موضوع برای دلالان فرصتی ایجاد کرده است تا با سوء استفاده از بازیکنان و خانواده آنان شرایط فرهنگی فوتبال را خدشه دار کنند.

وی در پایان با اشاره به درخواست استان‌ها برای در اختیار کردن تیمی در لیگ بزرگسالان کشور گفت: متاسفانه تمامی درخواست‌ها به فدراسیون برای داشتن تیمی در لیگ دو و لیگ یک مطرح می‌شود و تا به امروز هیچ پیشنهادی برای گرفتن سهمیه رده‌های پایه نشده که این مهم درد است.