به گزارش پارس به نقل از کاپچون که بعد از دوست شدن با روی کین، این آخرین چیزی خواهد بود که ما از سر الکس فرگوسن انتظار داریم.

سرمربی سابق منچستریونایتد اقرار کرده است که رفتار بدنام سشواری او، برای ادب کردن بازیکنان و برقراری نظم، به قیمت از دست دادن چند عنوان لیگ برتر برای شیاطین سرخ تمام شد. فرگوسن در دوره حکومتش در اولدترافورد، درگیری های شدیدی با بازیکنانی داشت که قدرت او را به چالش می کشیدند. مثال های چنین برخوردی یاپ استام، دیوید بکام، وین رونی و روی کین هستند که در نهایت معمولا به جدایی بازیکن خاطی از یونایتد منتهی می شد.فرگوست در کتاب جدید خود، رهبری، می گوید: یک مربی بعضی اوقات در موقعیت سختی قرار می گیرد که باید تصمیم قاطعانه اتخاذ کند. گاهی باید یک نفر را تنبیه کرد تا بقیه درس عبرت گیرند. من نظم را بالاتر از هر چیز در باشگاه قرار دادم و این شاید موجب از دست دادن چند عنوان برای ما شد. ولی اگر من به گذشته بازگردم، دقیقا همان کارها را انجام خواهم داد.

فرگوسن افزود: من از زمان کودکی تحت تربیت و نظم شدید بزرگ شدم. در روزهای مدرسه، پدرم راس ساعت ۶ صبح من را بیدار می کرد. شاید این علت آن باشد که وقتی چند دهه بعد مربی شدم، عادت نظم و انجام هر کار در زمان خود، همراه من بود.

بهر حال، وقتی که فرگوسن حاضر به پذیرفتن اشتباه خود شده است، به نظر می رسد دیر یا زود، دوباره با روی کین دوست خواهد شد.