به گزارش پارس به نقل از کاپمشکلات مالی بازیکنان استقلال در این روزها حسابی سوژه رسانه ها شده است. روز گذشته پایگاه خبری کاپ خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه کارمندان باشگاه استقلال به جای دریافت چهار ماه حقوق خود با حساب و کتابی که اسپانسر باشگاه انجام داده مبالغی هم به جای دریافت اضافه کاری به باشگاه بدهکار شدند.

محسن کریمی و علیرضا رمضانی دو بازیکن جوان استقلال نزدیک به دوسال است که در کمپ استقلال اسکان دارند و هر دوی آنها در این فصل هنوز با گذشت چهار هفته از لیگ یک ریال دریافتی هم نداشته اند. کریمی در همین بازی آخر مقابل استقلال اهواز توانست چهار دقیقه بعد از ورود به زمین برای استقلال گلزنی کند. این در حالی است که با پیگیری هایی که خبرنگار کاپ انجام داد اتاق محل اقامت آنها در کمپ استقلال فاقد کولر است و حتی پول ناهار و شام این دو ستاره آینده دار استقلال را مهدی رحمتی کاپیتان استقلال پرداخت می کند.

برای پیگیری صحت این خبر با بهرام امیری معاونت باشگاه استقلال تماس گرفتیم که وی در این باره به کاپ اظهار داشت: نمی دانم این خبر چگونه به دست شما رسید اما باید بگویم بله. این خبر درست است. از ابتدای فصل و در زمان نقل و انتقالات همه می گفتند رحمتی در استقلال و در جذب بازیکن دخالت می کند اما در واقع چنین چیزی نبود و دخالت های این بازیکن همین چیزهایی است که شما از آن اطلاع کسب کرده اید. متاسفانه همین کارها باعث شده برخی ها سوءاستفاده کنند اما هواداران استقلال باید بدانند بازیکنان باتعصبی همچون رحمتی و محسن کریمی در استقلال وجود دارند که یکی برای موفقیت دیگری و دیگری برای موفقیت استقلال تلاش می کند.