به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب ذوالفقاری در خصوص حضور فغانی داور بازی فصل گذشته تراکتور- نفت در هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: من نمی‌دانم در مورد شخص فغانی چه مطلبی را به زبان بیاورم هنوز هم مردم تبریز از وی گله‌مند هستند هر چه هم بگویم فایده‌ای ندارد، در واقع نمی‌دانیم چه کسی جوابگوی این همه هوادار پرشور تبریزی هستند. نه تنها مردم تبریز، بلکه همه مردم ایران از رخداد بازی با نفت گله‌مند‌ند.

 ذوالفقاری در مورد حواشی مربوط به قرعه ‌کشی جام شهدا و اینکه با مسئولان راه آهن دچار درگیری لفظی شده‌اید گفت: من نمی‌دانم این حرف‌های ذهن چه کسی بوده است و چه کسی این خبر را درج کرده و باید بگویم که به هیچ وجه مشکلی در قرعه کشی جام شهدا رخ نداد و هر کسی نیز این را نوشته به طور حتم کار خوبی صورت نداده است و من لفاظی را در مراسم قرعه‌کشی تکذیب می‌کنم.

 سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی ادامه داد: در واقع بعضی‌ها خودسرانه مطالبی را درج می‌کنند که ضمن پرداختن تیم به حاشیه هدفی دیگر ندارند.

وی در مورد بازی جام شهدا با ذوب آهن گفت: ما در قرعه‌کشی مقابل ذوب‌ آهن به میدان می‌رویم و با هدف زنده نگه داشتن یاد و شهدا به این جام ورود کرده‌ایم و هدف دیگر دفاع از قهرمانی جام شهدای سال پیش بود.

ذوالفقاری در خصوص بازی پدیده و اینکه آیا این بازی یک نوع انتقام است گفت: بدن شک بازی با پدیده انتقام نبوده و نیست و هر تیمی که در لیگ برتر بازی می‌کند برای برد به میدان می‌آید.

سرپرست باشگاه تراکتور سازی در خصوص اقامت دو شبه تیم در مشهد مقدس گفت: در واقع سه شب در مشهد حضور داریم، ما پنج شنبه ظهر حرکت کرده و صبح شنبه نیز باز می‌گردیم در هتل پارس مشهد اقامت داریم.

ذوالفقاری در پاسخ به سوال آیا با مسئولان گسترش فولاد در خصوص رایزنی به جهت جذب سامان نریمان جهان و سعید آقایی پس از اتمام خدمت سربازی و نرفتن به گسترش فولاد تصریح کرد: اگر رایزنی صورت گرفته باشد به طور حتم مدیریت باشگاه در جریان امر بوده است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی عنوان کرد: به طور حتم ما با برد در مقابل پدیده در جدول تغییر محسوس می‌‌کنیم. امیدوارم که با برد مقابل پدیده مشهد دل هوادران را شاد سازیم.