پايگاه خبري تحليلي «پارس»- عضو کمیسیون برنامه و بوجه شورای شهر تهران گفت:  من یقین دارم آقای قالیباف شهردار تهران به دنبال این هستند که مشاوری برای خود در امر  «شهر دسترس پذیر» انتخاب کنند که فقط هم ویژه معلولین نیست سالمندان و غیره را هم در برگیرد که امیدوارم تا قبل از روز جهانی نابینایان این اتفاق بیافتد

علی  صابری در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي «پارس» گفت: من با  حرکت های نمادگرایی که مثلا  مطرح می کنند شهردار روی ویلچر بنشیند و در شهر بچرخد تاحس کند معلولین چه مشکلات ترددی دارند مخالف نیستم اما این نشستن شهردار بر روی ویلچر چیزی راحل نمی کند و هیچ جای دنیا شهردار را روی ویلچر نبردند که شهر مناسب سازی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بوجه شورای شهر تهران افزود: اتفاقی که تا الان در شورای شهر افتاده به طور مثال اختصاص بخشی از بوستان ها برای باغ گل برای نابینایان بود ,رایگان شدن بلیط اتوبوس و مترو برای معلولین که خوشبختانه کارت ها صادر شده است.
 
وی اظهار داشت: بحث احیای ستاد مناسب سازی از دیگر اقدامات شورا و شهرداری است که جلسه مقدماتی در معاونت معماری شهرسازی برگزار شده که امیدوارم جلسه اصلی برگزار شود.

این عضو روشندل شورای شهر در ادامه گفت: من یقین دارم آقای قالیباف شهردار تهران به دنبال این هستند که مشاوری برای خود در امر  شهر  دسترس پذیر انتخاب کنند که فقط هم ویژه معلولین نیست سالمندان و غیره را هم در برگیرد که امیدوارم تا قبل از روز جهانی نابینایان این اتفاق بیافتد.

صابری اظهار داشت: ما پیوست اجتماعی زیر گذر چهار راه ولیعصر که بازدید هم خواهیم کرد 80 صفحه پیوست اجتماعی دارد که  فقط در 2 جا کلمه معلولین به کار رفته است نبود مناسب سازی در پیوست اجتماعی پروژه ها متاسفانه هست که ما به دنبال آن هستیم که مناسب سازی در پیوست اجتماعی اتفاق بیافتد.