به گزارش پارس به نقل از ایسنا، روحانی افزود: بنده از تمام عزیزانی که نامزد انتخاباتی بودند و در واقع به قول مردم رقیب بودند و بعد از انتخابات لطف کردند، تبریک گفتند، یا تلفن زدند و یا حضوری آمدند و تبریک گفتند از همه آنها خواستم که برنامه ها، افراد و تیم مورد نظرشان را به ما معرفی کنند، چرا که همه آنها دارای برنامه و تیم بودند و ما از آنها خواستیم که افراد و برنامه هایشان را جهت استفاده معرفی کنند و ما سعی می کنیم که از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: ان شاءالله از تمام نیروهای لایق و شایسته برای همکاری دعوت می کنیم، البته پذیرش آن بستگی به میل و نظر خود این دوستان دارد.

روحانی گفت: ما از آقای دکتر عارف نیز برای همکاری در دولت آینده دعوت می کنیم، البته پذیرش آن بستگی به میل و خواسته ایشان دارد.

در ادامه خبرنگار سی. سی. پی چین از روحانی در مورد رابطه ایران و چین در دولت آینده پرسید که روحانی در پاسخ تصریح کرد: رابطه خوب ایران با چین در دولت آینده نیز ادامه پیدا می کند، البته دولت جدید ممکن است نکاتی را در این ارتباط مدنظر داشته باشد و ما با مقامات چینی در مذاکرات مان این مسائل را بیان خواهیم کرد. ما اکنون رابطه خوبی با چین داریم و این روابط را دنبال می کنیم.

خبرنگار آنا آخرین خبرنگاری بود که از روحانی سوال پرسید، وی از رییس جمهور منتخب ملت ایران در مورد دانشگاه ها و اهمیت توجه به دانشگاه ها از نظر علمی پرسید که روحانی در پاسخ، یادآورشد: ما تلاش می کنیم که کیفیت دانشگاه های دولتی را بالا ببریم.

روحانی همچنین با اشاره به اهمیت رابطه دانشگاه با صنعت و دیگر بخش ها، گفت: ما تلاش می کنیم به نحوی اقدامات انجام شود که دانشجویان بتوانند بعد از پایان تحصیلات خود به مشاغل مورد نظر خود دست پیدا کنند و در این مشاغل مشغول به کار شوند.

در ادامه این مراسم مجری برنامه به خاطر کمبود وقت از خبرنگارانی که نتوانسته بودند سوالات خود را بپرسند عذرخواهی کرد.