به گزارش پارس ، به نقل از فارس، صدها نفر از مردم کانادا برای اولین بار به خیابان های « تورنتو» آمدند تا خواستار استعفای « راب فورد» ، شهردار این شهر، شوند.

معترضان کانادایی روز شنبه با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل شهرداری تورنتو تجمع کردند و از شهردار این شهر خواستند از سمت خود استعفا کند زیرا چندی پیش یک نوار ویدئویی منتشر شد که او را در حال مصرف ماده مخدر کوکائین نشان می داد.

فورد، ۴۴ ساله، سه سال پیش در بین موجی از خشونت ها در همسایگی های تورنتو که پایتخت آرام و کارآمد تجاری کانادا به حساب می آمد، در انتخابات شهرداری تورنتو پیروز شد.

گزارش وجود فیلم ویدئویی از مصرف کوکائین توسط راب فورد، چندی پیش توسط روزنامه « تورنتواستار» و وب سایت آمریکایی « گاوکر» منتشر شد.

گزارش ها نشان می دهد که این ویدئو را ظاهراً دلال مواد مخدر فاش کرده است که قصد فروش این نوار ویدئویی به قیمت حداقل یکصد هزار دلار داشته است.

بر اساس این گزارش، فورد در حال حاضر با بزرگترین آزمایش روبرو است، تورنتو استار گزارش کرده است که دو گزارشگر نوار ویدئویی را دیدند که شهردار ۱۳۵ کیلویی تورنتو بر روی صندلی نشسته است و ظاهراً در حال مصرف یک نوع کوکائین است.

این فیلم ویدئویی تاکنون به صورت آشکارا نمایش داده نشده است و خبرنگاران گاوکر و تورنتو استار اعلام کردند که این نوار ویدئویی را از افرادی دریافت کرده اند که به فورد مواد مخدر فروخته بودند.