سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس دهم در خصوص اظهارات اخیر سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا در نشست حامیان جهانی یهود که توافق هسته‌ای با ایران را مصداق حمایت بلندمدت آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی خوانده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سیاست‌های اصولی خود از جمله مقابله با رژیم صهیونیستی قاطع و مصمم است و منتظر نظر رایس و کلینتون و دیگر مسئولان آمریکایی نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: ایران به سیاست‌های ثابت خود در مقابله با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم این سخن که گفته شده است برجام در درازمدت به دنبال حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است را دلیل وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران دانست.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه آنها از اینکه ملت ما مسلح به آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی دنیا و انرژی هسته‌ای شود وحشت دارند، عنوان کرد: این موضوع آنها را نگران می‌کند و معتقد هستند که ایران هر چه در این زمینه توانمند شود به ضرر آنها است.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که در برجام برای ایران ایجاد شده است، تصریح کرد: آمریکا محدودیت‌های ایجاد شده در برجام را برای خود دستاوردی بزرگ می‌داند.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس دهم با تاکید بر اینکه ایران هیچگاه به‌دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست، اظهار داشت: ایران به لحاظ علمی و تکنولوژیکی اهداف خود را دنبال می‌کند و به‌دنبال پیشرفت‌های هسته‌ای است. 

نقوی‌حسینی همچنین برخی از اظهارات مقامات آمریکایی را ناشی از فضای انتخاباتی موجود در آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: این روزها رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا بین دو نامزد جمهوری‌خواه و دموکرات در جریان است و در این زمینه هر کدام از نامزدها تلاش می‌کنند در مقابله و صحبت علیه ایران با یکدیگر رقابت کنند.