به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، صبح امروز ششمین همایش سراسری بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح با حضور سردار حسین سلامی و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در مجتمع فرهنگی فتح‌المبین برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: انسان شایسته سجده فرشتگان است و هرچه زمان پیش می‌رود ابزارهای شناخت انسان گسترش می‌یابد، و دستیابی به رمز و راز انسان بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: انسان موجودی است از معنا و ماده که توسعه پذیر است به شکلی که می‌تواند در اقطار آسمان‌ها و زمین نفوذ کند. کسانی که در عرصه بهداشت کار می‌کنند خواستاران اصلی حریم انسان هستند و برای احیای انسان‌ها از خدا تأثیر گرفته‌اند و کار کردن در این عرصه تلاش برای احیای انسان‌هاست.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ما باید به همه جنبه‌های حیات انسان توجه کنیم. امروز مطالعاتی که در غرب صورت گرفته نشان می‌دهد که جنبه‌های عاطفی و روحانی و فیزیکی انسان باهم پیوند خورده است. اعتقاد من این است که میزان تأثیر بخش‌های درمانی و نیروهای مسلح بسیار زیادند.

سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد: انسان‌هایی که باید مدافع ارزش‌های یک ملت باشند باید دارای سلامت کامل روانی و فیزیکی باشند. سلامت تابع یک ذهن و بدن سالم است. جهان منعکس کننده نظام سلامت انسان‌ها است.