به گزارش پارس به نقل از فارسشبکه خبری آس اسپانیا در خبری از طریق وب سایت رسمی خود به کشف دو بمب دست ساز در مسیر رقابتهای دوچرخه سواری اشاره کرد اما در انتهای این خبر به نداشتن مدرک معتبر برای اثبات آن نیز پرداخته است.

در هر حال پلیس فرانسه در جریان توردوفرانس به سمت یک ماشین مشکوک تیراندازی کرده و همین برای دست به کار شدن ناتو و نیروهای امنیتی فرانسه کافی است، از طرفی توردوفرانس که کلید خورده از دید مقامات اقتصادی و ورزشی فرانسه حیف است که متوقف شود. در واقع تنها یک دور نهایی از این رقابتها باقی است و معنی ندارد که این مرحله پایانی برگزار نشود. 

پلیس فرانسه مجبور به تیراندازی به سمت ماشینی شد که می‌خواست از موانع حفاظتی که در میدان کونکوردیا پاریس واقع است عبور کند. این اتفاق ساعاتی قبل از شروع آخرین دور توردوفرانس افتاد.

در خبری از رویترز هم به این نکته اشاره شده که نامه‌ای محرمانه به دست ناتو رسیده که طی آن داعش از انفجار چندین بمب بزرگ در آخرین مرحله از توردوفرانس خبر داده است.

در رده بندی کلی توردوفرانس 2015 ، کریستوفر فروم از انگلیس و تیم اسکای با زمان مجموع 81:56:33 ساعت همچنان پیشتاز ماند و نایرو کینتانا از کلمبیا و تیم مووی استار با 1:12 دقیقه اختلاف دوم و آلخاندرو والورده از اسپانیا و تیم مووی استار با 5:25 دقیقه اختلاف سوم هستند. فروم در صورت کسب عنوان قهرمانی برای دومین بار پس از سال 2013 قهرمان این تور معتبر می شود.