به گزارش پارس به نقل از ایرنا ،  شیخ علی بن ناصر آل نبهان ' نماینده عشایر و قبایل بنی ضبه در این دیدار با قدردانی از حضور نماینده جامعه عشایر کشور عراق گفت:بصیرت افزایی و روشنگری جهت شناخت جایگاه مقدس ولایت و ولایتمداری و حفظ وحدت و ایستادگی در مقابل استبداد یک ضرورت برای همه مسلمانان است.

وی افزود:برای همه ما و مسلمین فقط یک ولی امر وجود دارد و اگر برخی مسلمان نماها نمی خواهند از ایشان تبعیت کنند در واقع دنیا و آخرت خود را از دست داده اند.

وی گفت:در دوران مختلف تاریخ هر کس از ولایت فقیه و یا ائمه اطهار (ع) پیروی نکرده دچار تباهی گردیده است.

وی افزود:جهان اسلام و خطوط مقدس مقاومت در سراسر جهان مدیون رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

وی گفت:امروز کشورهای عراق و سوریه باید آگاه باشند که امریکای جنایتکار به بهارنه حمله و سرکوب دست نشانده های خود یعنی داعش قصد عوامفریبی و سرپوش گذاشتن بر جنایات امریکا و اسرائیل را دارد .

' شیخ صبیح زبیدات ' رئیس کل عشایر و قبایل زبیدات در کشور عراق هم ضمن ابراز خرسندی از سلامت رهبر معظم انقلاب گفت:جوامع اسلامی نیازمند الگویی برتر همچون ایشان هستند.

وی مبارزه علیه رژیم بعثی عراق،مبارزه با نیروهای اشغالگر امریکایی در عراق ،دفاع از حرم های شریف و مطهر ائمه اطهار (ع) در عراق ،ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی ایران در عراق، ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در عراق و جهاد علیه فتنه را از جمله تلاش های عشایر و قبایل بنی ضبه و زبیدات در کشور عراق عنوان کرد.