خرید دارو و مکمل‌های اصل از خارج از کشور

عسگری

اگر اهل باشگاه و بدنسازی باشید، بعد از مدتی نیاز به استفاده از داروهای مکمل بدنسازی پیدا می‌کنید تا به نتیجه‌ی مطلوب خود برسید. این داروها و پودرها در انواع و اقسام مختلف و با قیمت‌های بسیار متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. ممکن است بسیاری از ورزشکاران با استفاده از مکمل‌های ساخت داخل ایران به نتیجه‌ی دلخواه خود نرسند و به چیزی باکیفیت‌تر نیاز پیدا کنند. پودرهای بدنسازی خارجی نیز در داخل کشور یافت می‌شوند اما از اصل بودن آن‌ها به سختی می‌توان اطمینان حاصل کرد و یا اگر اصل باشند، در قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌رسند. آسیبی که مکمل‌های تقلبی به بدن وارد می‌کنند، آنقدر زیاد و جبران‌ناپذیر هستند که به هیچ عنوان ارزش ریسک کردن ندارد. از این رو در این مطلب به ارائه‌ی راهکاری مطمئن و ارزان برای دست یافتن به چنین داروهایی می‌پردازیم.

شما می‌توانید داروی مورد نظرتان را در سایت مخصوص به آن و یا در سایت‌های مطمئن دیگری مانند آمازون جستجو کنید. خرید از این سایت‌ها به شما این اطمینان را می‌دهد که جنس اصل خریداری می‌کنید و از این طریق می‌توانید تمام نظرات کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند را مطالعه کنید و اگر برای خریداران قبلی عوارضی داشته است که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد،‌ از خرید آن‌ها اجتناب کنید. بعد از اینکه از انتخاب خود مطمئن شدید، کافیست به سایت‌های خرید از خارج بروید و سفارش خود را ثبت کنید. بعد از تخمین هزینه و پرداخت آن کافیست منتظر بمانید تا بعد از 20 تا 25 روز کاری آن را درب منزل تحویل بگیرید و به همراه تمرینات ورزشی از قرص یا مکمل دارویی خود استفاده کنید. یکی از سایت‌های معتبر ایرانی که بدون محدودیت به ثبت سفارش پودرهای مکمل و داروهای کمیاب در ایران می‌پردازد، چارسوق است. قیمت در این سایت‌ به نسبت سایت‌های مشابه بسیار پایین‌تر است و همچنین در مورد انواع قرص‌ها محدودیت خاصی ندارد. همچنین یکی از خدمات شرکت چارسوق خرید از آمازون است.

در ادامه به معرفی سایت‌هایی می‌پردازیم که به صورت تخصصی می‌توانید قرص و مکمل‌های دارویی خود را از آنجا خریداری کنید:

۱. BodyBuilding.com

در این سایت شما می‌توانید با توجه به هدف خود از بدنسازی، دسته‌بندی مکمل‌های ورزشی، برند و مواد تشکیل دهنده‌ به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازید. همچنین در این سایت قسمتی وجود دارد که می‌توانید برای خود برنامه‌ای تعیین کرده و متناسب با آن برنامه از مشاوره‌های این سایت استفاده کنید و محصول مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

۲.A1supplements.com

این سایت یکی از سایت‌های محبوب آمریکایی‌ها برای خرید پودرهای مکمل است. در این سایت برای یافتن مکمل مناسب، کافیست جنسیت، سن و هدف خود را از ورزش کردن وارد کنید و مجموعه‌ای از پودرهای مناسب را در برابر خود ببینید. در بخش نظرات کاربران نیز می‌توانید تجربه‌ی استفاده‌ی افراد را از مکمل‌های مختلف مطالعه کنید. همچنین این سایت بر روی بعضی محصولات تخفیفات ویژه‌ای قرار می‌دهد و می‌‌توانید با استفاده از این تخفیف‌ها،‌ خرید بهتری داشته باشید.

۳.Nutrition Express

این سایت که به طور تخصصی به فروش مکمل‌های غذایی می‌پردازد، فعالیت خود را به طور حضوری از سال 1949 شروع کرد و با رونق گرفتن خریدهای اینترنتی،‌ به فروش محصولاتش به صورت آنلاین پرداخت. شما در این سایت توضیحات مبسوط و کاملی از هرکدام از محصولات ارائه شده می‌یابید و این می‌تواند به شما در انتخاب محصول کمک کند.

MySupplementStore.com.۴

این فروشگاه که علاوه بر فروش آنلاین به صورت حضوری نیز به فروش مکمل‌های ورزشی می‌پردازد، به صورت رسمی کار خود را از 1999 آغاز کرد. جدیدترین محصولات را با بهترین قیمت می‌توانید در این سایت پیدا کنید و خرید خوبی را تجربه کنید.

Amazon.com. ۵

همواره در هر محصولی سایت آمازون یکی از مراجع اصلی خرید است که با اطمینان بالایی می‌توان به کالاهای اصلی با بهترین قیمت دست پیدا کرد. کافیست در قسمت جستجوی این سایت محصول یا برند مورد نظر خود را وارد کنید و پیشنهادات آمازون را ببینید. بر روی بسیاری از محصولات این سایت تخفیفات مناسبی قرار می‌گیرد و از این طریق می‌توانید مقادیر زیادی پول ذخیره کنید.

در هر صورت توصیه می‌شود قبل و بعد از خرید این محصولات حتماً با دکتر تغذیه یا مربی ورزشی خود مشاوره داشته باشید و به هیچ عنوان مکمل‌های ورزشی را بدون برنامه و دستور پزشک مصرف نکنید.