امروزه افراد بسیاری تصمیم گرفته‌اند به کشورهای خارجی مهاجرت کنند و به همین خاطر، به دنبال یافتن یک موسسه مهاجرتی معتبر در این زمینه هستند که بهترین مسیر را بر اساس شرایط خود طی کنند. یک موسسه مهاجرتی معتبر از کارشناسان متعددی تشکیل شده است که با فرایند مهاجرت آشنایی کامل داشته و از شرایط و وضعیت مهاجرت در کشورهای مختلف آگاهی دارند.

یک موسسه مهاجرتی مناسب به شما کمک می‌کند بر اساس شرایط و نیازهایی که دارید، بهترین روش مهاجرتی و بهترین کشور را برای این منظور انتخاب کنید. آماده‌سازی مدارک در فرایند مهاجرت بسیار مهم است و به همین دلیل کارشناسان مهاجرتی در این مرحله نیز در تهیه مدارک موردنیاز به شما کمک می‌کنند. حتی زمانی که شما اقدام به مهاجرت می‌کنید، همچنان پرونده مهاجرتی شما نیاز به پیگیری دارد؛ در نتیجه اقدامات کارشناسان یا وکلای مهاجرتی در همین راستا ادامه خواهد داشت.

موسسه مهاجرتی اپلاییکا یکی از معتبرترین و بهترین موسسات مهاجرتی فعال در کشور بوده که خدمات باکیفیتی را در این زمینه ارائه می‌کند. این مجموعه از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و در طول سال‌ها فعالیت خود، پرونده‌های مهاجرتی مختلفی را به نتیجه رسانده است و نتایج آن در زمینه پذیرش تحصیلی فوق العاده بوده است. ما در ادامه قصد داریم خدمات اپلاییکا را به شما معرفی کنیم.

خدمات پذیرش تحصیلی

c17dfe85-8c51-46c1-b1dd-1766ea9ec978

چنانچه تصمیم گرفته‌اید برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروید، برای گرفتن این تصمیم تنها نیستید و اپلاییکا به همراه تیم مجرب خود در این مسیر همراه شما است. کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه اپلاییکا با ارائه مشاوره‌های تخصصی خود به شما کمک می‌کنند انتخابی درست در این زمینه داشته باشید. با ثبت این سرویس اپلاییکا، پروسه پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای شما در کشور مدنظرتان (کشورهای اروپایی یا آمریکای شمالی) در چند ماه انجام می‌گیرد. شایان ذکر است که هزینه این پروسه به صورت مقطعی و بر اساس نتیجه نهایی محاسبه می‌شود. به طور کلی خدمات پذیرش تحصیلی اپلاییکا عبارتند از:

  • نگارش CV شما بر اساس استانداردهای کشور مدنظر
  • سرچ و انتخاب بهینه دانشگاه و پروگرم بر حسب رزومه
  • نگارش و ویرایش مدارک برای اپلای دانشگاه‌ها
  • انجام مکاتبات با اساتید مرتبط در دانشگاه مقصد با متن ایمیل اختصاصی شده برای دریافت فاند و کمک هزینه تحصیلی
  • ارائه یک جلسه مشاوره در خصوص آماده‌سازی جهت انجام مصاحبه با اساتید
  • پیگیری مکاتبات بعد از ددلاین‌ها با کمیته پذیرش برای قطعی کردن پذیرش

خدمات مهاجرت کاری

e392d9cf-b2f6-47ea-8f12-3a1b694b46fa

اگر قصد دارید به صورت کاری مهاجرت کنید، باید یکسری شرایط داشته باشید. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که وجود دارد این است که از یک کارفرمای خارجی پیشنهاد شغلی یا همان جاب آفر دریافت کنید. برخی از کشورها ممکن است از شما مدرک تحصیلی مرتبط یا مدرک زبان معتبر درخواست کنند. داشتن سابقه کاری بالا و مرتبط با رشته تحصیلی می‌تواند برای مهاجرت کاری شما نقطه قوتی باشد.

اخذ ویزای کاری فرایند پیچیده‌ای دارد اما نگران نباشید؛ موسسه مهاجرتی اپلاییکا با بهره مندی از تیمی متخصص، مشاوره‌های لازم را به شما ارائه می‌کند. کارشناسان مهاجرتی باتجربه این مجموعه با ارزیابی موقعیت‌های کاری موجود در کشورهای مختلف، مسیر مهاجرت کاری شما را با اطمینان روشن می‌کنند.

خدمات مهاجرت استارتاپی 

59a52dc0-4041-410d-9ce7-dc33204b252f

مهاجرت از طریق استارتاپ بهترین گزینه برای کارآفرینانی است که ایده تجاری نو و مفیدی دارند و تصمیم گرفته اند با استفاده از طرح خود، در یکی از کشورهای خارجی کسب و کاری راه اندازی کنند. در مهاجرت استارتاپی مهم‌ترین فاکتوری که وجود دارد ارائه یک ایده تجاری نوآورانه است که توان رشد و رقابت داشته باشد.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت یکی دیگر از روش های مهاجرتی پرطرفدار است که راهی مطمئن و کم ریسک به حساب می‌آید. در این روش مهاجرتی، الزاماً منظور ما کمپانی های بزرگ تجاری نیست و واحد های تجاری با کمتر از 10 نفر کارمند یا کارگر نیز شرکت محسوب می‌شوند. چنانچه تصمیم گرفته اید‌ از طریق ثبت شرکت اقدام به مهاجرت کنید، مشاوران و کارشناسان متخصص اپلاییکا در این مسیر همراه شما خواهند بود.

با توجه به اینکه روش‌های سرمایه‌گذاری برای مهاجرت بسیار متنوع است، دریافت مشاوره از کارشناسانی باتجربه و آگاه، بهترین پیشنهاد در این خصوص محسوب می‌شود. مشاوران مهاجرتی اپلاییکا شرایط شما را بررسی کرده و متناسب با طرح تجاریتان، مقصد مناسبی را برای ایده شما انتخاب می‌کنند. همچنین آماده‌سازی مدارک موردنیاز در مسیر مهاجرت استارتاپی از دیگر خدماتی است که در این مسیر به شما ارائه می‌شود.

خدمات نگارشی

f6e73dab-95ef-4c15-8bb3-3cfd2af949ca

انواع خدمات نگارشی شامل موارد زیر میشوند:

  • طراحی رزومه که بر اساس کشور و دانشگاه مدنظر شما صورت می‌گیرد.
  • نگارش انگیزه نامه که معرف کاملی از اهداف و انگیزه‌های شما برای مهاجرت است.
  • نگارش کاورلتر از دیگر خدمات اپلاییکا محسوب می‌شود که بر اساس رزومه و دستاوردهای شما صورت می‌گیرد. نگارش کاورلتر به گونه‌ای انجام می‌شود که استاد یا کمیته پذیرش متقاعد شوند شما برای جایگاه موردنظر بهترین گزینه هستید.
  • نگارش توصیه نامه برگ برنده‌ای برای شما بوده و چگونگی ارتباطتان با استاد هر واحد درسی یا پروژه را بیان می‌کند و ویژگی‌های حرفه ای، اخلاقی و کاری را در بر می‌گیرد.
  • نگارش متن ایمیل به اساتید و نگارش استادی پلن از دیگر خدمات اپلاییکا هستند که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

خدمات منتورینگ

23e26f93-277c-4244-baed-dafcd0c83b3d

به طور کلی خدمات منتورینگ مناسب افرادی است که تصمیم گرفته‌اند خود به تنهایی مسیر مهاجرت را پیش ببرند اما نیازمند کمک و راهنمایی از کارشناسان مجرب مهاجرتی هستند. شما با دریافت این دسته از خدمات می‌توانید از تجربیات وکلای مهاجرتی حرفه‌ای در این زمینه استفاده کرده و آموزش‌های لازم جهت اپلای کردن و رسیدن به اهداف مهاجرتی خود را دریافت نمایید. خدمات منتورینگ موسسه مهاجرتی اپلاییکا عبارتند از:

  • آموزش روش‌های متعدد برای اپلای دکتری
  • آموزش مکاتبه تخصصی با اساتید
  • آموزش پوزیشن‌یابی در تمامی منابع موجود
  • بررسی پوزیشن‌ها بر اساس درصد همخوانی با بک گراند شما و انجام اقداماتی متفاوت بر اساس هر پوزیشن
  • آموزش اپلای و مکاتبات فالوآپ به صورت تاثیرگذار و متناسب با هر پوزیشن
  • آموزش مکاتبه با اساتید سوپروایزر پوزیشن
  • نحوه آماده‌سازی مدارک و نیز اختصاصی کردن آن‌ها متناسب با پوزیشن
  • آماده شدن برای جلسه مصاحبه و ماک اینترویو

سخن پایانی...

هدف موسسان اپلاییکا، ارائه خدماتی باکیفیت، به روز و شایسته به شما عزیزان است و به همین خاطر از افرادی متخصص و شناخته شده در این زمینه دعوت به همکاری کرده است. چنانچه قصد دریافت مشاوره یا خدمات مهاجرتی مرتبط را دارید، کافی است به وب سایت این مجموعه به آدرس www.applyica.com سری بزنید.