خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب می‌تواند یکی از چالش‌های سفر باشد. راه‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد. متقاضیان می‌توانند مستقیماٌ از طریق وب‌سایت و یا آژانس مسافرتی بلیط سفر هوایی خود را رزرو کنند. برای این کار باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. مثلاً مقصد، فصل، روز و ساعت پرواز، نوع ایرلاین، نوع بلیط باید توجه داشت. اگر می‌خواهید بدانیدچطور و چه زمانی بلیط هواپیما را با بهترین قیمت خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

e0863365-897c-4a6d-ab89-e2b7326abd9f

فصل سفر

در فصل‌های کم تردد مانند زمستان و پاییز البته جزء روزهای تعطیل تردد و سفر به شهرهایی مانند مشهد بسیار کم است، از این رو مسافران در این فصل می‌توانند بلیط هواپیما را با نازل‌ترین قیمت رزرو و تهیه کنند. اما در فصل‌های بهار و تابستان تقاضا برای سفر به مشهد افزایش خواهد یافت. در این فصل‌ها تهیه بلیط هواپیما با کم‌ترین قیمت کاری سخت و درعین‌حال غیرممکن خواهد بود به همین دلیل مسافران باید ابتدا فصل سفر به مشهد را تعیین بعد اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

برای یافتن بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران مشهد، متقاضیان نکات زیر را باید در نظر بگیرند تا با خرید بلیط ارزان‌قیمت سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنند. این نکات عبارت‌اند از:

خرید به موقع و زودهنگام

با کمی برنامه‌ریزی و تحقیق می‌توانند بهترین گزینه را برای بلیط هواپیما تهران مشهد پیدا کنند و سفری عالی داشته باشند. مسافران با مشخص‌کردن تاریخ پرواز اولین گام برای سفر را برداشته‌اند، بهتر است بلیط را چند ماه قبل از سفر رزرو کنند. معمولاً قیمت بلیط‌ها در روزهای نزدیک به پرواز افزایش می‌یابد.

پرواز در روزهای کم تقاضا

تأثیری که پرواز در روزهای کم تقاضا بر روی بلیط هواپیما خواهد داشت بسیار قابل‌توجه است. روزهای وسط هفته و ساعات غیر شلوغ مانند صبح زود یا شب معمولاً قیمت بلیط هواپیما ارزان‌تر از آخر هفته و ساعات شلوغ خواهد بود. دلایلی از قبیل تعداد مسافران کم، رقابت بیشتر، هزینه‌های عملیاتی کمتر باعث این می‌شود که متقاضیان بتوانند بلیط ارزان هواپیما را از آن خود کنند.

48680e3e-d49a-461f-9996-dff971f210aa

استفاده از تقویم قیمتی

تقویم قیمتی ابزاری است که می‌تواند به متقاضیان در یافتن ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما کمک کند. در سایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما تهران مشهد، تقویم قیمتی امکان مشاهده قیمت‌های مختلف را فراهم کرده است. ارزان‌ترین روزهای پرواز را مشاهده و رزرو بلیط سفر خود را می‌توانند قطعی کنند.

نحوه استفاده از این تقویم قیمتی این‌گونه خواهد بود که:

1 ـ به وب سایت شرکت هواپیمایی و یا آژانس مسافرتی آنلاین مراجعه کنند.

2 ـ مبداً و مقصد مورد نظر تهران مشهد را وارد کنند.

3 ـ تاریخ سفر را مدنظر را انتخاب کنند.

4 ـ بر روی تقویم قیمتی رفته و کلیک کنند.

5 ـ ابزار تقویم قیمتی بلیط‌ها و قیمت آن‌ها در در تاریخ های مختلف به نمایش می‌گذارد.

6 ـ ارزان ترین بلیط هواپیما را انتخاب و خرید را نهایی کنند.

انتخاب ایرلاین مناسب

انتخاب یک ایرلاین مناسب برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید بدان توجه داشت.

ایرلاین‌های ارزان‌قیمت: ایرلاین‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی برای بلیط‌ها ارائه می‌کنند. می‌توانید با جستجو در سایت‌های مختلف، ایرلاین‌های ارزان‌قیمت را پیدا کنید.

پروازهای چارتر: پروازهای چارتر گاهی اوقات با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر از پروازهای سیستمی به متقاضیان ارائه می‌شوند. البته مسافران باید توجه داشته باشند که این پروازها امکان کنسلی یا تغییر تاریخ را به‌هیچ‌وجه ندارند.

استفاده از سایت‌های مقایسه قیمت

سایت‌های مقایسه قیمت بلیط هواپیما به مسافران کمک می‌کنند تا قیمت بلیط در سایت‌های مختلف را به‌سرعت با هم مقایسه کنید و ارزان‌ترین بلیط را پیدا کنند.

استفاده از بلیط‌های لحظه آخری

بلیط‌های لحظه آخری گاهی اوقات با قیمت‌های بسیار ارزان به کاربران ارائه می‌شوند. البته باید به این نکته توجه داشته باشند که این بلیط‌ها همیشه در دسترس نیستند و برای سفرهای برنامه‌ریزی‌شده گزینه مناسبی نخواهد بود.

مزایای این بلیط‌های لحظه آخری قیمت ارزان‌تر و مناسب برای سفرهای ناگهانی خواهد بود. برای دسترسی به بلیط این پروازها متقاضیان باید دائما در حال جستجو در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به سر ببرند.

ثبت‌نام در خبرنامه سایت‌های فروش بلیط

راهی عالی و مطمئن برای اطلاع از آخرین معاملات و تخفیف‌ها برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد ثبت‌نام در خبرنامه سایت‌های فروش بلیط است. متقاضیان با ثبت‌نام در خبرنامه این سایت‌ها، می‌توانند از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه آژانس‌های مسافرتی مطلع و بلیط هواپیما را با قیمت مناسب و ارزان‌تری خریداری کنند.

05bbe7e9-b6b0-4975-acef-e8acbf786d60

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل

امروزه اپلیکیشن‌های موبایل به ابزاری محبوب و قابل‌دسترس برای خرید بلیط هواپیما تبدیل شده‌اند. سایت‌های فروش بلیط هواپیما، گاهی اوقات تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران خود ارائه می‌کنند که متقاضیان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن‌ها بر روی تلفن همراه خود از آن‌ها مطلع شوند. راحتی و سهولت استفاده، مقایسه سریع قیمت‌ها، دسترسی به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، ذخیره اطلاعات و دریافت اطلاعات پرواز مزایای متعدد این اپلیکیشن‌ها خواهد بود.

98259188-dd9e-4395-96d6-3e33267a6f52

دنبال کردن صفحات شبکه‌های اجتماعی ایرلاین‌ها و سایت‌های فروش بلیط

ایرلاین‌ها و سایت‌های فروش بلیط هواپیما، گاهی اوقات در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود، کدهای تخفیف ارائه می‌کنند. متقاضیان با دنبال‌کردن این صفحات می‌توانند از مزایای زیر استفاده کنند این مزیت‌ها عبارت‌اند از:

ـ آن‌ها به‌راحتی می‌توانند قیمت‌ها ارائه شده ایرلاین‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند.

ـ در مسابقات و قرعه‌کشی‌ها ایرلاین‌ها شرکت و برنده جوایز ارزنده باشند.

ـ آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به پروازها با تخفیف‌ها را مشاهده کنند.

با استفاده از این راهکارها می‌توانید بلیط هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید و در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

aa2c7e83-89de-4dec-a862-de0d886646c4

خرید بلیط ارزان هواپیما تهران مشهد از اسنپ تریپ

عواملی مانند کیفیت خدمات ایرلاین، زمان پرواز، و امکانات پرواز در قیمت بلیط سفر هوایی تأثیر می‌گذارند. حال اگر متقاضیان به دنبال ارزان‌ترین قیمت هستند باید بدانند که سطح کیفیت خدمات ارائه شده در برخی از مواقع پایین خواهد آمد. اما پلتفرم اسنپ تریپ به این موضوع توجه دارد و طی سال‌های فعالیت خود در این زمینه توانسته بهترین گزینه‌ها را به متقاضیان ارائه دهد. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را دارید فرصت را از دست ندهید به سایت مراجعه کنید تا سفری مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای خود به ارمغان بیاورید.