درآمد میکاپ آرتیست

میکاپ آرتیست ها همیشه به عنوان پر درآمد ترین افراد در جامعه بوده اند. اما درآمد دقیق آنها نیاز به بررسی بیشتری دارد. برخی از طریق شبکه های اجتماعی ، تبلیغات ، ارائه خدمات ، مدلینگ و پر سود ترین آنها ارائه آموزش آنلاین است. اگر میخواهید به عنوان یک میکاپ آرتیست موفق در اینستاگرام فعالیت کنید باید از برترین آموزشگاه آموزش ببینید تا درآمد فوق العاده ای را تجربه کنید.

درآمد میکاپ آرتیست ها در ایران چقدر است ؟

هر شخصی که بخواهد وارد این بیزینس پرسود شود درابتدا باید در یکی از آکادمی های مطرح و قابل اعتماد که مدارک بین الملی گریم و مدرک فنی حرفه ارائه میدهند ثبت نام کند و دوره های مربوط به میکاپ آرتیست را بگذراند.

موسسه های آموزشی مختلفی در سطح شهر تهران این دوره های آموزشی را برگزار میکنند که از جمله این مطرح ترین این موسسه ها می توان به مدرسه آرایشگری شیما وفایی اشاره کرد که این موسسه دارای مجوز رسمی برای برگزاری دوره های اموزشی هستند. و مدارکی که پس از پایان دوره های آموزشی ارائه میدهند دارای کد ریجیستری میباشد.

درآمد یک میکاپ ارتیست کاملا بستگی به مهارت و خلاقیت فرد دارد و ماهانه بین 30 تا 150 میلیون تومان یا حتی بیشتر میتواند باشد. درکنار کار خدمات ، صنعت اموزش هم درآمد بشدت بالایی برای میکاپ آرتیست ها دارد که میتوانند با ارائه دوره های آموزشی بیشترین درآمد را سهم خود کنند. در ادامه به انواع آموزش های آرایشگری میپردازیم.

آموزش میکاپ

آموزش میکاپ

آموزش میکاپ یکی از پرسود ترین و پر درآمدترین حوزه های آموزشی محسوب میشود که بانوان زیادی را جذب خود کرده است. اگر شخصی هستید که هیچ سر رشته ای از آرایشگری ندارید اصلا نگران نباشید. در دوره میکاپ به طور کامل هنرجو را با مفاهیم صفر تا صد پایه میکاپ آشنا ساخته و در پایان این فصل شما تا حد زیادی آمادگی پیدا می کنید. در این بخش شما با تمامی ابزار ها و لوازم مورد نیاز این شغل، مانند انواع محصولات آرایشی و برندها، کرم ها، سایه ها، لنز ها و ...آشنا می شوید و سپس، انواع پوست ها مانند پوست چرب یا خشک یا مختلط را می شناسیدشناخت انواع پوست و پاکسازی پوست قبل از میکاپ آشنا شده و کانتورینگ و نحوه اجرای آن را در صورت های مختلف می آموزید.

مفاهیم دیگر این دوره شامل تکنیک پوست مخملی عروس، آموزش میکاپ عروس ، تکنیک پوست های جوش و لک دار، تکنیک پوست برای مشتری های معمولی، آموزش طراحی، هاشور و آمبره ابرو، آموزش رژلب زدن ، آموزش تکنیک سایه عروس، گریم، طراحی و کانتور بینی، آموزش پوست برزیلی، سایه خطی و عربی آشنا خواهید شد. به طوریکه پس از مشاهده دقیق این بخش ها، از هر آموزش آرایش صورت دیگری بی نیاز خواهید شد.

آموزش آرایش چشم

یکی دیگر از موارد مهم میکاپ آرتیست آموزش آرایش چشم می باشد. هر میکاپ آرتیستی باید بتواند هرنوع چشمانی را به درستی آرایش کند. و این مورد یکی از موارد مهم در مبحث آموزش آرایشی میباشد که هر فردی در زمینه میکاپ باید آن را به درستی انجام دهد. آرایش چشم به اجزا مختلفی مانند آموزش سایه چشم ، آموزش خط چشم و ... تقسیم میشود . برای یک آرایش حرفه ای چشم باید انواع سبک سایه مانند آموزش سایه چشم لایت ، برزیلی ، اسموکی ، عربی و ... را بیاموزید.

آموزش آرایش صورت

آموزش آرایش صورت هم یکی دیگر از موارد مهمی است که هر میکاپ آرتیستی باید به آن توجه کند. آرایش صورت به اجزا مختلفی مانند آموزش کانتورینگ صورت ، نانتورینگ ، لب ، گونه و... تقسیم میشود . درک درست از اجزا صورت و انواع سبک های آرایشی مانند آموزش میکاپ اسموکی برای هنر و درآمد یک میکاپ آرتیست بسیار حائز اهمیت است.

آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی

آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی

آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین آموزشگاه‌های آرایشگری در ایران است. این موسسه آموزشی در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و تجربه و دانش آن در این حوزه بسیار معروف است. این آموزشگاه برای دوره‌های مختلف آموزشی در حوزه آرایشگری اعم از آموزش میکاپ، آرایش عروس، پوشش ناخن، کاشت ناخن و آموزش پوشش مو و اصلاح ابرو از نظر دستگاه‌های تخصصی و مواد مصرفی پیشرفته استفاده می‌کند.

آموزش‌های این موسسه از مدت و شرایط گوناگونی برخوردار است که شامل دوره‌های کوتاه‌مدت و همچنین دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای می‌شود. پس از اتمام دوره به دانش آموختگان مدرک بین المللی داده می شود و می توانند هر نقطه از دنیا فعالیت کنند.