به گزارش پارس ، خراسان نوشت: لازم نیست پای ثابت اخبار ۱۳: ۱۵ شبکه ۳ باشی یا هر هفته پشت دکه روزنامه فروشی منتظر هفته نامه استقلال باشی. کافی است در این خیابان‎ ها قدم زده باشی و با مردم همکلام شده باشی تا بدانی نام دروازه‎ بان تیم ملی ایران مهدی رحمتی است یا لااقل اسم کی روش را شنیده باشی.

* اینجا (شهرک قدس برج فوتبالیست‎ ها: محل زندگی سیدمهدی رحمتی، کی روش و… ) کسی آدرس سنگربان تیم ملی را نمی‎ شناسد، حتی نام او را نشنیده است. زندگی در این شهرک برای فوتبالیست‎ ها خیلی راحت است. این جا موقع خرید کسی از سر و کول آنها بالا نمی‎ رود، کسی پیله شان نمی‎ شود تا با آن ها عکس یادگاری بگیرد اصلاً این جا کسی آن ها را نمی‎ شناسد. (به گزارش مردم فوتبال شناس در هفته‎ نامه همشهری جوان شماره ۴۰۱ ص ۵۷ رجوع کنید)

* این جا بسیاری از مردم مدت‎ ها قبل از اتحادیه اروپا، شبکه‎ های ایرانی را تحریم کرده‎ اند و آن ها را از فهرست برنامه‎ های شان حذف کرده‎ اند. این جا کسی شبکه ۳، خبر، ورزش، نمایش و… نمی‎ بیند. کسی شرق و ایران و کیهان نمی‎ خواند. کسی از پیامک‎ های پرایدی و مرغی خبر ندارد. کسی به خنده بازار نمی‎ خندد. گویی این جا کسی در ایران قدم نمی‎ زند. این جا شهرک غرب است.