به گزارش پارس ، سرهنگ علی احمد نادری، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت، صبح امروز در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به دستگیر ۲ سارق خودرو و لوازم داخلی آن در محدوده شرق تهران به تشریح جزییات پرونده این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: " ظهر روز گذشته ماموران تجسس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت و همچنین طرح امنیت محله محور، اقدام به گشتزنی در محدوده های شرق تهران کردند.

وی افزود: " در یکی از این گشتزنی ها که در محدوده خیابان مرادی بود مردی را مشاهده کردند که در حال باز کردن لوازم داخلی یک خودروی سواری است و بر این اساس مشخصات خودروی مذکور را از مرکز پیام استعلام کردند که در نتیجه مشخص شد این خودرو مسروقه است و ساعتی پیش از محدوده دیگری در تهرانپارس به سرقت رفته است.

سرهنگ نادری عنوان داشت: " این فرد که محمد نام داشت بلافاصله به عنوان سارق خودرو و لوازم داخلی آن بازداشت و به کلانتری منتقل شد که تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و اقرار کرد که با همدستی دوستش به نام" مهدی" معروف به (روغنی) اقدام به سرقت خودرو کرده است و روز گذشته نیز یک خودروی سواری دیگر را سرقت کرده و لوازم آن را باز کرده اند و در حال حاضر لوازم مسروقه در مغازه مهدی می باشد.

سرکلانتر چهارم تصریح کرد: " با هماهنگی های انجام شده و راهنمایی های متهم، ماموران به مغازه همدست این متهم اعزام شدند و در بررسی های انجام شده متهم دوم را هم که در انباری بالای ویترین مغازه خود پنهان شده بود، بازداشت کرده و در بازرسی از محل نیز تعدادی از تهجیزات و لوازم داخلی خودرو را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ نادری اظهار داشت: " این متهم نیز به همدست با متهم ردیف اول در سرقت ۲ خودرو و باز کردن لوازم داخلی آنها اعتراف کرد و به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.