به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین بیدمشکی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در روز بیستم اسفندماه سال گذشته در خیابان گاز مشهد، ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله به دستور مقام قضائی تحقیقات خود را در این ارتباط آغاز کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات پرونده دریافتند درگیری خیابانی به سبب اختلافات ملکی به وقوع پیوسته و مقتول از سوی افرادی ناشناس از ناحیه پا و شانه هایش مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری و از ناحیه گردن مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و به سبب شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان فوت می کند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی در اقدامی اطلاعاتی، توانستند مشخصات خودروهای عاملان جنایات را مورد شناسایی قرار دهند.

وی بیان کرد: پلیس با کسب این اطلاعات در اقدامی غافلگیرانه دو نفر از متهمان به قتل را دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری متهم اصلی پرونده همچنان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته کارآگاهان آخرین محل اختفای متهم را شناسایی و در اقدامی هماهنگ با ماموران یگان ویژه پاسداران او را دستگیر کردند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش به همراه خشاب دارای فشنگ کشف شد، تحقیقات از متهم اصلی پرونده که یک فقره آدم ربایی نیز در پرونده سیاه خود دارد به دستور مقام قضائی آغاز شده است.

زن کیف قاپ در ایستگاه اتوبوس دستگیر شد

حسین بیدمشکی در ادامه اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی کیف قاپ حرفه ای سرانجام حین سرقت در اتوبوس درون شهری شناسایی و با رسیدن به ایستگاه اتوبوس در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی از خانم ها در اتوبوس های درون شهری محدوده وکیل آباد مشهد ماموران پلیس دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

بیدمشکی بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با احضار تعدادی از مالباختگان تحقیقات خود را آغاز و سرانجام به این نتیجه رسیدند که اکثر سرقت ها توسط زن جوانی در اتوبوس های شلوغ محدوده وکیل آباد مشهد رخ داده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی عنوان کرد: ماموران با به دست آوردن این اطلاعات شناسایی و دستگیری زن کیف قاپ را در دستور کار خود قرار دادند و سرانجام پس از چند روز کنترل نامحسوس اتوبوس های درون شهری سارق را در یکی از اتوبوس های شلوغ در حال سرقت کیف یک خانم مسن شناسایی و در اقدامی ضربتی در ایستگاه اتوبوس حین پیاده شدن دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم زهره ۳۳ ساله در بازجوئی های به عمل آمده با مشاهده ادله پلیسی به پنج فقره سرقت وجوهات نقدی، تلفن همراه و زیورآلات در داخل اتوبوس ها با استفاده از ازدحام جمعیت با مهارتی خاص اعتراف کرد.