به گزارش پارس به نقل از فارس، ۲ شهروند آمریکایی، بلیط بخت آزمایی خود را که یک میلیون دلار برنده شده بودند، به دور انداختند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ این دو شهروند که ساکن شهر نیویورک هستند، پس از این که بلیط‌های خود را دور انداختند، بر علیه برگزار کنندگان این مسابقه در دادگاه شکایت کردند.

«سالوادور کامبریا» و «اریک اونیانگو» در روز ۲۳ مارس سال جاری چند بلیط بخت آزمایی خریداری کردند.

آنها در شکایتی که تسلیم دادگاه شد، نوشتند که به خاطر اینکه سایت برندگان بلیط بسیار کند به روز می‌شد، آنها بلیط خود را به دور انداختند.

کامبریا به مطبوعات و رسانه‌های محلی گفت که در عصر همان روز بار دیگر از دوستش خواهش کرد تا به سایت بخت‌آزمایی رفته و بلیط را چک کند.

وی بار دیگر شماره‌ها را چک کرد و مشاهده کرد که شماره‌ها همخوانی نداشته و چیزی برنده نشده‌اند.

ولی در فردای آن روز، هر دو متوجه شدند که بلیط آنها برنده شده بوده است و اطلاعات دیروز در سایت، قدیمی بودند و به روز نشده بودند؛ این زمانی بود که بلیط آنها در ماشین حمل زباله به دور دست‌ها انتقال یافته بود.

برندگان خوش شانس و در همین زمان بدشانس گفتند که ۲ بلیط دیگر با شماره‌های مشابه بلیط برنده شده در اختیار دارند که ثابت می‌کند تمامی آنها پشت سر هم خریداری شده‌اند.

بدین ترتیب، کامبریا و اونیانگو در تلاش هستند تا ثابت کنند که آنها برندگان واقعی جایزه بزرگ این بخت آزمایی یک میلیون دلاری هستند.