به گزارش پارس نیوز ، بانک صادرات ایران در ۳۱ استان کشور با برگزاری آزمون‌ کتبی و انجام مصاحبه، برای مشاغل بانکدار و بانکیار دعوت به همکاری می‌کند.

این بانک به منظور تأمین نیروی مورد نیاز خود در ۳۱ استان کشور برای تصدی مشاغل بانکدار و بانکیار از میان داوطلبان بومی مرد و زن واجد شرایط بر اساس آئین‌نامه استخدامی بانک و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه روانشناختی – تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی، دعوت به همکاری می‌کند.

شرایط اصلی شرکت در آزمون

داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مندرج در متن آگهی استخدام، با حداقل معدل کل ۱۴ و داشتن حداکثر ۳۰ سال تمام و همچنین داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد، از جمله شرایط اصلی شرکت در این آزمون عنوان شده است.

داوطلبان می‌توانند با توجه به مفاد آگهی و مطالعه دقیق شرایط از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت رسمی بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در آزمون استخدامی بانک صادرات ایران اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون بانک بعدازظهر پنج‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه سال جاری است و کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه سال ۱۴۰۳ از طریق سایت بانک قابل دریافت است.