به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در دقایق پایانی بازی دوستانه بامداد امروز (یکشنبه) تیم ملی اسپانیا مقابل گینه استوایی، تکل ۲ پای یکی از بازیکنان تیم میزبان، ژابی آلونسو، هافبک دفاعی اسپانیا و رئال مادرید را مصدوم و مجبور به ترک میدان کرد.


مصدومیت آلونسو که از زمان پایان دوره ریکاوری و بازگشت اش به میادین مدت زیادی نمی گذرد، در حالی رخ داده که ۲ روز پیش سامی خدیرا هم تیمی و هم پست آلمانی او در رئال مادرید در بازی تیم ملی آلمان و ایتالیا به شدت از ناحیه زانو مصدوم و تا ۶ ماه خانه نشین شد.


این اولین بازی بود که آلونسوی ۳۱ ساله بعد از ۶ ماه برای تیم ملی اسپانیا انجام می داد هرچند برخورد با تیری فیجئو او را وادار کرد جای خود را در دقیقه ۴۳ بازی به سرخیو بوسکتس بدهد.


گزارش ها حاکی از آن است که مصدومیت ژابی آلونسو چندان جدی نیست و او فقط دچار کبودی در ناحیه قوزک شده است. ویسنته دل بوسکه نیز در خصوص وضعیت آلونسو گفت: فکر نمی کنم مصدومیت او جدی باشد، فقط یک ضربه خورده است.


در صورتی که مصدومیت ستاره پیشین لیورپول جدی تر از این ها باشد و او برای مدتی مجبور به خانه نشینی شود، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید برای پر کردن جای او باید از میان گزینه هایی همچون لوکا مودریچ، آسیر ایارامندی و کاسمیرو یکی را انتخاب کند.