به گزارش پارس نیوز، 

میرشاد ماجدی در مورد شکست یک بر صفر ایران مقابل اسپانیا گفت:‌در مورد عملکرد بازیکنان فقط می‌توانیم بگویم ما عالی، عالی و عالی کار کردیم. بعد از اینکه گل خوردیم دیدیم می‌توانیم حمله کنیم به نظر من ما عملکردمان بی‌نظیر و عالی بود و همه خوب کار کردند. در دفاع بسیار خوب بودیم و در حمله هم نسبت به بازی ایران مقابل اسپانیا عملکردمان خوب بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران نمی‌توانست قبل از گل هم مثل بعد از دریافت گل عملکرد روبه جلوتری داشته باشد، بیان داشت: تا قبل از اینکه گل بخوریم چهار امتیاز داشتیم اما وقتی گل خوردیم دیگر سه امتیاز داشتیم. ما برای رسیدن به همان چهار امتیاز نیاز به حمله داشتیم. متأسفانه روی یک حادثه گل خوردیم حریف را بسیار خوب بسته بودیم و اجازه نفوذ به آنها نمی‌دادیم. نمی‌توان از نتیجه ایراد گرفت به هر حال فوتبال همین است.

ماجدی در مورد اینکه یک  اشتباه باعث باخت تیم ایران شد، اظهار داشت: این اتفاق اشتباه نبود به هر حال توپی آمد و وارد دروازه شد. شما بازی ایران را مقابل اسپانیا در نظر بگیرید اگر مقابل عربستان و امارات این بازی را می‌کردیم من این مسئله را نمی‌پسندیدم اما این عملکرد ما مقابل تیم اسپانیایی که از قدرتمندترین‌های جهانی است بسیار خوب بود.

کارشناس فوتبال ایران و سرپرست کمیته آموزش فدراسیون در پاسخ به این سؤال که تکلیف تیم‌های صعودکننده به روز آخر کشیده شده است، گفت: هر کسی که بازی تیم ملی را نگاه کند می‌بیند که بازیکنان ما ۹۰ دقیقه تلاش کردند. هر کدام از بازیکنان ما بالای ۱۰ کیلومتر دویدند. در این شرایط ریکاوری و برگشت بدن بازیکنان بسیار سخت است. ما چند روز دیگر باید به مصاف تیمی مثل پرتغال برویم که کم از اسپانیا ندارد. اگر ما از لحاظ بدنی کم نیاوریم می‌توانیم مقابل پرتغال امتیاز بگیریم. بازیکنان از لحاظ تاکتیکی همه گوش به فرمان کادر فنی هستند و امیدوارم بتوانیم در آن مسابقه هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در رابطه با قطعی شدن حذف مراکش و اینکه آیا این تیم مقابل اسپانیا بی‌انگیزه ظاهر می‌شود، بیان داشت: قطعاً مراکش نمی‌خواهد بدون امتیاز جام را ترک کند آنها به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و می‌خواهند نتیجه خوبی بگیرند. دیگرآن زمان گذشته وقتی یک تیم حذف شود انگیزه‌‌ای نداشته باشد برای خیلی از بازیکنان مراکش که سرشناس نیستند عملکرد خوب در این بازی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند قیمت آنها را بالا ببرد. ما باید منتظر بازی‌های روزی پایانی باشیم و صدرصد مراکش عملکرد خوبی خواهد داشت.

ماجدی در پایان گفت: از قول من از بازیکنان تیم ملی تشکر کنید آنها واقعاً جانانه کار کردند و باید دست‌مریزاد گفت.

انتهای پیام/