به گزارش پارس ، پرویز هادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قبل از اینکه به هند بروم هدفم گرفتن مدال طلا بود ولی مهم تر از ان تلاش داشتم تا نظر رسول خادم و مربیان تیم ملی را جلب کنم. خوشبختانه توانستم همان طور که آقای خادم می خواست یعنی تهاجمی کشتی بگیرم و با کسب امتیاز پیروز شوم که رضایت آقای خادم را در پی داشت و از طلا برایم ارزشمندتر بود. از این مسئله خیلی خوشحالم.

وی افزود: سطح رقابت های امسال بد نبود و من هم توانستم نسبت به پارسال بهتر کشتی بگیرم. البته با زحمات کادر فنی از نظر بدنی و روحی خیلی آماده بودم.

هادی درباره کشتی هایش در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با حریف قرقیزستان و مغولستان قبلا کشتی گرفته بودم و فینال مقابل حریف مغول از همه سخت تر بود. البته کشتی مقابل رقیب کره ای به خاطر مشکلات داوری کمی حساس شد چون بی جهت به من اخطار و به او پوئن دادند اما آنقدر آماده بودم که با تمام این اوضاع باز هم توانستم پیروز شوم.

وی ادامه داد: متاسفانه داوری ها علیه ایران بود و انگار همه با هم دست به یکی کرده بودند تا ایران قهرمان نشود. در کشتی فرنگی که آن بلاها را سر کشتی گیران ایران آوردند و در کشتی آزاد هم به ویژه در وزن های پایین داوری ها مشکوک بود.

هادی همچنین درباره امیدش به حضور در رقابت های جهانی مجارستان اظهار کرد: در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به دو بنده اول تیم ملی برسم. امیدوارم هر کسی بیشتر زحمت می کشد و به من اعتماد کردند تشکر می کنم. همچنین قدردان مردم آذربایجان و شهر باسمنج که در بازگشتم برایم سنگ تمام گذاشتند، هستم.