~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سامان فائزی  درمورد پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. آنها میزبان بوده و از حمایت تماشاگران استفاده می کردند. از طرفی ما بسیار تحت فشار بودیم، چون چند شکست پشت سر هم را در کارنامه داشتیم. فکر می کنم استرس ناشی از شکست های گذشته در دو گیم اول کارمان را سخت کرد.

وی ادامه داد: ملی پوشان فقط می خواستند پیروز باشند و برای همین موضوع تلاش می کردند و فکر می کنم این طرز تفکر روی بازی ملی پوشان تاثیر گذاشته بود. خدا را شکر از ست سوم ورق برگشت و توانستیم بازی را در دست گرفته و در مجموع به پیروزی برسیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران که امروز عملکرد خوبی هم در ترکیب تیم داشت، خاطرنشان کرد: سعی کردم تمام نکاتی را که کادر فنی از من می خواهد در زمین اجرا کنم و حالا باید از کادر فنی سوال کنید که عملکردم چگونه بود. با توجه به اینکه اولین بازی بود که در جام جهانی زیاد بازی کردم فکر می کنم بد نبودم.

فائزی ادامه داد: تمام ملی پوشان از روز نخست تلاش کردند تا تیم ایران در بهترین جایگاه قرار داشته باشد، اما کمی بدشانسی گریبانگیرمان شد. محمودی مصدوم شد و امروز هم غفور را در اختیار نداشتیم. امیدوارم روند پیروزی های ایران تا پایان ادامه داشته باشد.