به گزارش پارس به نقل از واحد مرکزی خبر، چند روز پیش تو بیست و سی گفتیم اینکه علی کریمی تیم ملی رو رها کرد مقصرش کی بوده،فکر می کنید کریمی به این سوال چه جوابی بده ؟

در ادامه هم پاسخ علی کریمی پخش شد که با پرخاش گفت،شما هر کاری دلتون میخواهد می کنید، وقتی نمی دونید چی شده واسه چی درموردش صحبت می کنید.

در ادامه گزارشگر برنامه گفت آقای کریمی به جای پرخاش بهتر نبود بگی چرا تیم ملی رو رها کردی؟

سوژه بعدی مربوط به وزیر ورزش بود که داشت تبلیغ ورزش می کرد.

گودرزی در جلسه ای گفت یک روز بدن های عضلانی، هنرپیشه های نقش اول هالیوود بودن یعنی بدن های آنچنانی و فیتنس در فیلم هاشون تبلیغ میشه ما هم باید با این الگوها جامعه رو به آن سمت هدایت کنیم.

و در این لحظه گزارشگر برنامه با نشان دادن تصویر پیری آرنولد که بدنش خراب شده گفت: حتما منظور وزیر هدایت به این سمت نبوده چون آرنولد اخیرا به این وضع و اوضاع افتاده.

سومین سوژه خارج از گود دیشب هم تیم فوتسال هنرمندان بود که در آن جواد هاشمی سرپرست تیم گفت به عنوان تیم ملی هنرمندان در جام جهانی فوتسال شرکت می کنیم.

سپس گزارشگر خطاب به هاشمی گفت،آقای هاشمی پس به هنرمندان بگو تیم ملی هستید یعنی نماینده مردم ،دوباره ماجرای برزیل و شلوارکها پیش نیاد،اون موقع گفتید به کسی ربطی نداره ما نماینده مردم نیستیم یعنی هرکاری دلمون می خواد می کنیم.

و در بخش بعدی برنامه هم عکس های سلفی فوتبالیست های تیم ملی در استرالیا پخش شد البته به صورت مات که چهره کسی مشخص نشود و گفته شد:

ممنون از بچه های تیم ملی که در جام ملتها صعود کردند، فقط به گوششون برسونید یه کم بیشتر مراقب باشند که این عکس سلفی ها که میندازند تیم رو تو حاشیه نبره،حیفه.

در ادامه خارج از گود هم صحبت های حاج آقا قرائتی پخش شد که برای موضوع ترویج فرهنگ نماز به وزارت ورزش رفته بود اما اونجا به ایشون از بودجه و پول گفتند و وی در پاسخ گفت:من پول ندارم حدیث هر چی بخواهید بخونم، به یه بازاری گفتن صد هزار تومن بده شش ماهه گفت پول ندارم مدت هر چی بخواهی بدهم.

سپس گزارشگر برنامه گفت: آی گفتی حاج آقا، بعضی جاهای ورزشمون اساسی به اخلاق ومردونگی نیاز داره ،اساسی.

آخرین سوژه خارج از گود مربوط به ناراحتی سرمربی تیم فوتبال راه آهن بود که این روزها برای او خبرسازی شده که از بازیکنان پول میگیره و به تیم میاره.

علی لطیفی در این بخش گفت:من الان ۵ ساله مربی شدم در این فوتبال و همچنان مستاجرم،ماشینم تیبا است و قسطی که قسط هاش هم عقب افتاده سلامت کار کردن متاسفانه این چیزها رو هم داره.

درپایان هم گزارشگر برنامه گفت: ناراحتیت به حقه اما ازسلامت کار کردن پشیون نشی ها،هرچی نداره عاقبت به خیری داره،خدانگه دار.