به گزارش پارس به نقل از ایسنا، منطقه خراسان، سردار محمدرضا نقدی در همایش « حماسه­ سازان سیاسی، دلاورمردان بسیجی» که در مشهد برگزار شد، با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات نا­ آرام به ضرر همه حتی بازنده­ انتخابات است. در سال ۸۸ اگر فرد بازنده با دادن بیانیه­ ای نتیجه­ انتخابات را قبول می­ کرد، امروز اگر کاندیدا می­ شد بالای ۹۰ درصد رای داشت ولی با آشوب­ هایی که ایجاد کرد امروز حتی دو رای هم ندارد.

وی با بیان اینکه" در مرحله­ تایید صلاحیت­ ها مرجع، شورای نگهبان است و اگر کسی رد شد حق ندارد شلوغ کند و باید همه تابع قانون باشیم" ، افزود: هر کاندیدایی که توسط شورای نگهبان تایید شد هیچ­ کس حق ندارد اجتماعات آن­ ها را به هم بزند. بسیج و سپاه نیز به عنوان پایه­ های امنیت و اقتدار ملی ارزشمندتر از آن هستند که خرج انتخابات شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج باید به عنوان خط­ شکن وارد عرصه­ حماسه­ سیاسی شود و حماسه­ سیاسی باید با حضور در پای صندوق ­ های رای رقم بخورد؛ هر بسیجی فعال و هر عضو حلقه­ های صالحین باید تلاش کند یکی از افرادی را که در دوره­ های قبل رای نداده ­ است متقاعد کند و به پای صندوق­ های رای بیاورد.

نقدی با انتقاد از کسانی که مذاکره با آمریکا را توصیه می­ کنند تاکید کرد: آمریکایی ها دنبال این هستند تا سد رویارویی را بشکنند و به سازش بکشند تا مالک افکار عمومی ملت ایران شوند و ملتی که با صلابت در برابرشان ایستاده است را مدیریت کنند. کسانی که در این شرایط مذاکره، تسلیم و سازش را توصیه می­ کنند یا خائنند یا بی تدبیر. ملت ایران روزی که در دنیا تنها بود قیام کرد اگر امروز که ملت­ ها قیام کرده­ اند و چشم امیدشان به ملت ایران است تسلیم شویم چه جوابی داریم که به آنها بدهیم؟

وی با تاکید بر لزوم تحقق حماسه­ اقتصادی اظهار کرد: آمریکایی­ ها از غلبه بر ایران در عرصه­ های فرهنگی، سیاسی و نظامی ناامید شده­ اند و به همین علت قصد دارند در عرصه اقتصاد با ملت ایران مقابله کنند اما ملت ما نشان­ داده­ است که هیچ­ گاه خسته نخواهد شد و اگر مشکلاتی که امروز هست ۱۰ و حتی ۱۰۰ برابر شود باز هم ملت خواهد ایستاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه های فرهنگی گسترده­ آمریکا بر ضد ایران تصریح کرد: دشمنان در حوزه فرهنگ سرمایه­ گذاری های زیادی کرده­ اند و با ترویج مواد مخدر، فساد و ابتذال قصد تاثیرگذاری بر ملت ایران را دارند. دشمنان از سال ۶۸ تا ۷۸ یک برنامه ۱۰ ساله پیاده کردند و می­ خواستند در سال ۷۸ ثمره­ آن را ببینند که ناکام ماندند و در برنامه­ دیگری تهاجم فرهنگی گسترده­ ای را از سال ۷۸ تا ۸۸ برنامه­ ریزی کردند که باز هم موفق نشدند و به همین دلیل امیدی ندارند که در کوتاه­ مدت در حوزه­ فرهنگ دستاوردی داشته باشند.

نقدی همچنین خاطرنشان کرد: جبهه استکبار فرصت ندارد منتظر تهاجم فرهنگی و اثرات آن باشد زیرا وضع خودشان رو به موت است و اگر نتوانند بر ملت ایران غلبه کنند مرگشان قطعی است. در این ۳۰ سالی که از انقلاب اسلامی ایران می­ گذرد در تمام امور منحنی اقتدار ایران صعودی بوده­ است اما منحنی اقتدار آمریکا در تمام امور رو به افول بوده­ است و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند آمریکایی ها به نقطه­ مرگ می­ رسند. آن­ ها به دنبال یک پیروزی زودرس در عرصه­ اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه" برای حل مشکلات اقتصادی به سراغ مردم برویم" ، گفت: بسیج یک حرکت مردمی و سازمان مردم است و باید به صحنه­ اقتصاد ورود پیدا کند و حماسه را رقم بزند. در ستاد سازمان بسیج قرارگاه جهاد اقتصادی تشکیل شده­ است و با انجام کار­ های کارشناسی محور­ های مورد نظر استخراج شده­ است و برنامه­ اصلی ما ارتقا تولید و بهره­ وری با تاکید بر امنیت قضایی است.

وی تحریم­ های اقتصادی را موجب شکوفا شدن ظرفیت­ های پنهان کشور دانست و تاکید کرد: تحریم­ ها بیش از آنکه تهدید باشند، فرصت­ ند.