به گزارش پارس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدیان روز چهارشنبه در شانزدهمین نشست انجمن های اسلامی مستقل دانشجویان در دانشگاه تهران افزود: برخی این روزها صحبت از شکسته شدن تابوی مذاکره با آمریکا و به تعبیر خود کنار آمدن و سازش با بزرگ جهان می کنند و این توافق را فرصتی می دانند تا زنگ پایان مبارزه با آمریکا و نظام سلطه را به صدا درآورند.

وی تصریح کرد: این گروه شب ها نیز خواب این رابطه را می بینند؛ اما بدانند تا وقتی رهبر معظم انقلاب هستند، این رویای آنها تعبیر نخواهد شد.

محمدیان با تاکید بر اینکه امروز حواشی توافق هسته ای از خود آن پررنگ تر شده است گفت:

افرادی 20 سال قبل گفتند ما غلط کردیم از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتیم و قرار بود 4 روز در سفارت بمانیم نه 444 روز. در حالیکه رهبر انقلاب موکدا فرموده اند مذاکره تنها در زمینه هسته ای خواهد بود؛ آنها صحبت از گفت و گو بر سر سایر مسائل از جمله مسائل منطقه ای، حقوق بشر و حقوق شهروندی با نظام سلطه و سرکرده آن آمریکا می کنند.

وی افزود: امروز مهمترین مساله کشور توافق هسته ای است و فضا برای ارائه نظرات کارشناسان موافق و مخالف آن باز است تا دستاوردها و تهدیدهای احتمالی این توافق را ارزیابی کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اظهار کرد: توافق هسته ای یک اتفاق است اما برخی می خواهند آن را یه شکل دیگری مطرح کنند و آن را گامی برای عادی سازی رابطه با آمریکا تلقی کنند.

محمدیان ادامه داد: ما باید نقاط قوت و ضعف آمریکا و نظام سلطه را بشناسیم. نقطه قوت غرب رسانه های آن هستند و نقطه ضعف آنها دروغگویی، که اعتبار آنها را زیر سوال برده است. 

وی افزود: نقطه ضعف دیگر آنها این است که هنوز ملت ما را نشناخته اند، برای همین عقبه آنها در خارج و داخل کشور در حال سوت زدن و شادی هستند.