به گزارش پارس به نقل از فارس، مهدی زینالو دبیر کمیته دانشجویی  حفظ  و توسعه دستاوردهای هسته‌ای در نشست خبری تشکل‌های و اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی کشور که با موضوع دانشجویان مدافع عزت و منافع ملی، در دانشگاه شریف برگزار شد گفت: این کمیته با هدف حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای کشور تاسیس شد و افرادی که در این کمیته هستند از دانشگاه‌های برتر کشور به این تشکل آمده‌اند.

وی ادامه داد: سال گذشته یک حلقه انسانی در اطراف فناوری هسته‌ای کشور تشکیل دادیم و این یک نقطه قوت برای مذاکرات بود.

زینالو ادامه داد: ما امروز از شرایط پیش رو برای مذاکرات به شدت نگران هستیم و می‌خواهیم که مجلس شورای اسلامی در روند انجام مذاکرات قرار گیرد و البته خواسته‌های خود را در نامه‌ای که امروز منتشر شد اعلام کرده‌ایم.

دبیر کمیته دانشجویی  حفظ  و توسعه دستاوردهای هسته‌ای تصریح کرد: یکشنبه 21اردیبهشت ساعت 14جمعی از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در رابطه با نگرانی‌هایی که در موضوع مذاکرات هسته‌ای وجود دارد در مقابل مجلس تجمع می‌کنند و علت اصلی این تجمع این است که برابر اصل 77 قانون مجلس باید در نهایت توافقنامه نهایی را به تصویب برساند و ما در این تجمع اعلام می‌کنیم که مجلس باید در روند انجام این مذاکرات قرار گیرد.

زینالو با بیان اینکه برای گرفتن مجوز این تجمع اقدام کرده‌ایم افزود: مراحل قانونی برای دریافت مجوز در حال انجام است البته نگرانی‌هایی وجود دارد ولی امیدواریم مشکلی در این رابطه ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: روحانی بارها در محافل دانشجویی از جامعه دانشگاهی کمک خواسته است و ما به خاطر این خواسته آمادگی داریم و به  این رابطه کمک کنیم و امیدواریم دولت به نظرات دانشجویان در این راه توجه بیشتری کند.

وی در خاتمه اظهار داشت: در تجمعی که قرار است روز یکشنبه انجام شود تشکل‌های بسیج دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان و دفتر تحکیم وحدت آمادگی خود را اعلام کردند و تعداد این تشکل‌ها در حال اضافه شدن است.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930217001305#sthash.YD1oxjD8.dpuf