به گزارش پارس به نقل از فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: با حضور معاون برنامه ریزی دولت در جلسه امروز کمیسیون عمران فصل بودجه عمرانی لایحه بودجه سال ۹۳ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان نقطه نظرات و انتقادات خود در این باره را مطرح کردند.

وی افزود: معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در این جلسه عنوان کرد که بضاعت برای پروژه های عمرانی تا حد موجود است و اگر نمایندگان پیشنهادی در این باره دارند دولت استقبال می کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: نمایندگان در انتقاد به تخصیص اعتبارات عمرانی بودجه سال ۹۳ به پروژه های بالای ۸۰ درصد عنوان کردند که عمده این پروژه ها در استانهای برخودار قرار دارد و تخصیص اعتبارات عمرانی بودجه سال ۹۳ به این پروژه ها نیز بار دیگر توجه به این استانها و بی بهره ماندن سایر استانها را در پی خواهد داشت و این معیار نباید تنها معیار و ملاک تخصیص اعتبارات عمرانی بودجه سال ۹۳ به پروژه های نیم تمام عمرانی باشد.

لاهوتی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه نیز مسئولان وزارت راه و شهرسازی با حضور در جلسه کمیسیون به ارائه گزارشات و پیشنهادات بودجه ای خود پرداختند و دستگاه ها می توانند تا روز چهارشنبه هفته جاری پیشنهادات خود را به کمیسیون ارائه کنند.

وی ادامه داد: پیشنهادات ارائه شده به کمیسیون تا یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده در کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد و به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.