به گزارش پارس به نقل از فارس، رزمندگان مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با شلیک یک موشک هدایت شونده، خودروی تروریست‌های «جبهه النصره» را در ارتفاعات منطقه مرزی «عرسال» هدف قرار دادند.

به گزارش وبگاه خبری تلویزیون «روسیا الیوم»، یک منبع امنیتی آگاه اعلام کرد که نیروهای حزب الله لبنان شب گذشته با موشک، خودروی عناصر گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به سازمان «القاعده» را هدف قرار داده و حداقل چهار نفر از آنها را کشتند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حزب الله عناصر جبهه النصره را در نزدیکی مرزهای سوریه به مسافت اندکی از شهرک مرزی «عرسال» هدف قرار دادند.

حومه و ارتفاعات شهرک عرسال طی هفته گذشته شاهد درگیری‌های پراکنده بین عناصر جبهه النصره و گروه تروریستی «داعش» بود. این تروریست‌ها تابستان سال 2014 از خاک سوریه وارد مناطق شرقی لبنان شده بودند.

وبگاه خبری «النشره» نیز نیمه شب گذشته در خبری کوتاه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک خودروی وابسته به عناصر جیهه النصره را در منطقه «الرهوه - ضهر الهوه» ارتفاعات عرسال با یک موشک هدایت شونده هدف قرار دادند. در جریان این عملیات همه سرنشینان خودروی جبهه النصره کشته یا زخمی شدند.