به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز گذشته دختر جوانی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ مراجعه کرد و به ماموران اظهار داشت در حال گذر از خیابان تیر انداز بودم که ناگهان پسری به سمتم حمله ور شد و با گرفتن کیف و موبایلم سوار برموتورسیکلت سریعا از محل متواری گردید.

به دنبال این موضوع و حساسیت اتفاق رخ داده ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری اقدامات خود را آغاز کرده و توانستند با راهنمایی شاکی چهره متهم را به دست آورده و هویت وی را آشکار کنند.

پلیس توانست موتورسیکلت متهم را در یکی از خیابان های شرق تهران ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را که یونس نام دارد، دستگیر کند.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ سرگرد نورآبادی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم در کلانتری پس از رویارویی با مالباخته به ماموران بیان داشت: به همراه دوستم به نام بهنام که بچه محل ما است اقدام به کیف قاپی و موبایل قاپی می کنیم و تنها این کار را به دلیل دادن قرض برادرم که مبلغ زیادی در شرط بندی بازی بیلیارد باخته است، انجام می دهم.

به گفته این مقام انتظامی متهم پس از اعتراف به چندین مورد سرقت و کیف قاپی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.