به گزارش پارس به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تلاش دشمن برای مرتبط کردن حادثه اسید پاشی اصفهان به آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان کرد: در سفری که هیئت پارلمانی ایران به فرانسه داشت و در دیدارهایی که با رئیس مجلس سنا، مجلس ملی، کمیسیون سیاست خارجی، دفاع و گروه دوستی ایران و فرانسه صورت گرفت، این موضوع مطرح شد.

وی گفت: در تمامی این جلسات هیئت پارلمانی ایران به صراحت اعلام کرد که این موضوع یک فضاسازی از سوی غرب و دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی است و حلقه ای از روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب نیز این خط غربی ها را در کشور دنبال می کنند.

نقوی حسینی تأکید کرد: مسأله اسیدپاشی در اصفهان هیچ ارتباطی به موضوع حجاب، بدحجابی، امر به معروف، نهی از منکر و قانون امر به معروف در مجلس ندارد و فرد یروانی این اقدام را انجام داده همانند اقدامی که یک فرد روانی در کشورهای دیگر جهان انجام می دهد.

این مسئول یادآور شد: موضوع اسیدپاشی هیچ ارتباطی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد و بنده در جلسه با مسئولان و هیئت های پارلمانی فرانسه نیز اشاره کردم که امر به معروف از احکام الهی نص قرآن کریم و اصول قانون اساسی ماست، قانون این اصل در حال تهیه در مجلس شورای اسلامی است تا همه مردم مسئول و ناظر بر موضوعات اجتماعی باشند.

هشدار درباره شکستن حرمت خوانندگی زنان

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفتگو ضمن انتقاد از تک نوازی و خوانندگی زنان در برخی کنسرت‌ها اظهار داشت: تک نوازی و خوانندگی زنان یکی از حرمت‌هایی است که در کشور شکسته شده است و این موضوع ضد باورها و ارزش های دینی مردم ایران تلقی می شود، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس جمهور نسبت به رواج این موضوع مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: در این زمینه و برای آگاهی رئیس جمهور از موضوعات مرتبط، نامه ای با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله بنده به ایشان نوشته شد و مواردی را در این زمینه بیان و مراتب اعتراض خود را اعلام کردیم لذا اگر مسئولان مربوطه به دغدغه ها و خواسته های نمایندگان در این زمینه توجه لازم نکنند، مجلس از اختیارات و حدود قانونی خود برای حل و بررسی این مشکل استفاده خواهد کرد.