محمد مهدی فروردین، نماینده مردم فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، ضمن درخواست از دولت برای اقدامی سریع در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: رفع مشکل معیشتی مردم ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و وزارت امور خارجه دارد.

نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر این وزارتخانه‌ها سیاستگذاری صحیحی در عرصه داخلی و خارجی در قالب دیپلماسی اقتصادی داشته باشند و در این حوزه فعال و دینامیک عمل کنند، قطعا نقش موثری در رفع مشکلات معشتی مردم و حل مسائل اقتصادی کشور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: چنانچه سیاست‌های پولی و ارزی به درستی تبیین و تسجیل شوند قطعا به کاهش نرخ تورم و در نهایت ایجاد ثبات در بازار منتهی خواهد شد؛ که تحقق این مهم نیز در گروی راهبردهای اساسی و ارائه برنامه‌های کاربردی توسط کارشناسان و مدیران مجربی است که در وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی بکار گرفته شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد:  وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و امور خارجه از همین ابتدای راه دولت چهاردهم به درستی ریل‌گذاری کرده و بر مبنای خرد و بررسی‌های کارشناسانه به اتخاذ سیاست‌های راهبردی بپردازند.آنوقت می‌توان امید داشت که راندمان مطلوبی را برای کشور به ارمغان آورند.