مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با بیان اینکه نا به سامانی در ساختارهای اقتصادی نیازمند اصلاح است،گفت: باید برای ابر چالش‌هایی اقتصادی کشور با جدیت چاره اندیشی و این بحران ها را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه دولت بعدی باید به بحران های اقتصادی نظیر صندوق های بازنشستگی و وضعیت شرکت های دولتی بپردازد، تاکید کرد: عدم رفع این بحران ها می تواند تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را تشدید کند که باید برای آنها برنامه داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: همچنین ساختار مالیاتی و بودجه ای کشور نیازمند اصلاح است و اصلاحات بودجه مجددا باید در مجلس دوازدهم از سر گرفته شود تا از کسری‌ بودجه جلوگیری کنیم.

طغیانی با اشاره به بحران انرژی در کشور بیان کرد: ما در سالهای اخیر نیز با بحران انرژی مواجه شدیم که اگر برای آن چاره اندیشی نشود این بحران به معضل مهمی تبدیل خواهد شد. از این رو دولت چهاردهم باید از روز اول برای این موضوع برنامه داشته باشد چرا که ما وقت لازم را برای جبران این مشکلات نداریم.

وی با بیان اینکه باید جلوی برخی از ناترازی های اقتصادی را سد کنیم، اظهار کرد: چالش های اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد که باید با درنظر گرفتن جمیع جهات به آنها بپردازیم، البته باید گفت پرداختن به این مسائل کار ساده ای به نظر نمی‌رسد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بیش از هر زمانی نیازمند اصلاح زیرساخت های اقتصادی کشور هستیم و اگر به سمت اصلاح زیرساخت های کشور حرکت نکنیم هر گونه تکانه اقتصادی موجب افزایش نرخ تورم شده و معیشت مردم را نیز به خطر می اندازد.